|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Norge i bilder: Se huset ditt for 20–50–80 år sidenJa, det har skjedd veldig mye. Jeg bor et sted som ikke var bebygd i det hele tatt. Dere kan se at rådhuset er under oppføring, og at deler av Vika er revet. Ah. Byhistorie, og så konkret som dette er gøy!
![]() |
#42 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Norge i bilder: Se huset ditt for 20–50–80 år sidenArtig! Huset vi bor i er satt opp i 2006 så ser bilder av grunnmuren fra da, ellers bare et jorde. Mens barndomshjemmet har en lengre historie.
![]() |
#43 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Norge i bilder: Se huset ditt for 20–50–80 år sidenOi, tink! Det var spennende å se!
![]() |
#44 |
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Norge i bilder: Se huset ditt for 20–50–80 år siden2001; noen år før vi flytta dit:
![]() ![]() Stolt bilsikringsfanatiker Sist redigert av emin : 16-01-13 kl 18:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: Norge i bilder: Se huset ditt for 20–50–80 år sidenArtig link. Det er bilder fra året før og etter at vi kjøpte huset, og man ser stor forskjell på antall trær på tomta.
![]() |
#47 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Norge i bilder: Se huset ditt for 20–50–80 år sidenStilig, men ikke særlig givende for min del, jeg fant et bilde fra 1947. Ubebygd. Ser ikke ut til at gården vi har som nabo var der en gang. Noen hus litt unna. Neste bilde fra 2006, og et fra 2008. Da var "alt" kommet på plass. (Vårt hus er bygget i 1979)
![]() |
#48 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Norge i bilder: Se huset ditt for 20–50–80 år sidenKult, og takk til deg også, alexa! Der fant jeg mange morsomme bilder!
![]() |
#49 |
TittelTøs
|
![]() Sv: Norge i bilder: Se huset ditt for 20–50–80 år sidenJeg fant ingen eldre bilder enn 2003 - hverken på min barndoms-adresse, eller min nåværende adresse. Kjiper`n.
![]() |
|
|