|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er så lei av å bli korrigert!Det framstår litt for absurd til å være sant, men verden er jo full av gale mennesker, som broren her.
![]() |
#4 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Er så lei av å bli korrigert!Det er ikke viktig om det er ekte eller fake, så lenge det ikke går utover noen. Det er jo bare å svare på problemstillingen.
![]() |
#5 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Er så lei av å bli korrigert!Vi har hatt barn i nær omgangskrets med same namn som søstera mi, medan eg veks opp. Det eldste barnet heitte "StoreNN" og det yngste barnet heitte "LilleNN". Det komiske nå, er at LilleNN på snart 18 er 181 cm. og StoreNN på 22 er 156 cm. Vi har vurdert å gjere om på namna, når dei er i same rom, men det blir ikkje riktig å kalle StoreNN for LilleNN, sjølv om LilleNN er størst.
The glass is refillable. Sist redigert av nokon : 21-01-13 kl 15:57. Årsak: Rota med Store og Lille. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Er så lei av å bli korrigert!
For å være litt alvorlig. Dersom broren min hadde vært gal nok til å kalle ungen min for det samme som mitt barn, og attpåtil insistert på at jeg skulle kalle ungen for noe annet enn det jeg hadde kalt han de siste 14 årene, hadde jeg hatt langt større problemer enn sønn og tantebarn med samme navn- nemlig en sprøyte gal bror. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Er så lei av å bli korrigert!Min sønn har et dobbeltnavn, mens min bror sin sønn har det ene navnet som sitt eneste navn.
![]() |
![]() |
#8 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Er så lei av å bli korrigert!Var jeg 14-åringen, så hadde jeg benyttet sjansen til å ta i bruk bare Rune.
![]() |
![]() |
#9 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Er så lei av å bli korrigert!Kall den lille uKent. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Er så lei av å bli korrigert!Hvis Kent er ett vanlig familienavn over flere generasjoner, hvilket ikke er uvanlig i enkelte familier, så får du jo bare akseptere navnevalget.
![]() |
#12 |
Leser
|
Så det siste var faktisk et produknavn, et lite sekund her trodde jeg det var lyden av deg som pustet i papirpose
![]() |
#13 |
Bedreviter
|
Det var vel omtrent det jeg gjorde - pustet i pose altså - første gang det kom en slik i hus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Er så lei av å bli korrigert!Hva med å kalle sneipen Kent den andre. Eller bare Kent André. Sånn for enkelthetskyld.
![]() |
#17 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Er så lei av å bli korrigert!Ja, jeg har opplevd noe lignenede. Da jeg fikk høre om det syntes jeg det var ordentlig teit og tullete, men atte det går jo bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Er så lei av å bli korrigert!Jeg har to nevøer som heter det samme. Det er 20 år mellom dem så det blir store og lille. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Er så lei av å bli korrigert!Jeg har en venninne som kalte sønnen sin det samme som sin egen bror. (Altså barnets onkel) helt uproblematisk. Det er jo så stor forskjell på alderen at babyen vilbli kalt lille-Kent. De vil jo ha lite med hverandre.
![]() |
|
|