|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal du ha på deg på jobb imorgen, for ikke å fryse ihjel?Jeg fryser mindre idag, men er lite smæshing i påkledningen: svart bukser, ullsokker, forede skoletter, langermet ulltrøye inni en fleecegenser, og et digert skjerf som jeg ikke tenker å ta av meg før lunsj ihvertfall. Og jeg sitter inne i kontorlandskap. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva skal du ha på deg på jobb imorgen, for ikke å fryse ihjel?Minus 22: Alpinbukse, dunparkas, dobbel ull under og termostøvletter. Kjole i vesken.
|
|
|
#3 |
|
flisespikker
|
Sv: Hva skal du ha på deg på jobb imorgen, for ikke å fryse ihjel?Tynne ulltights under jeans, ull-t-skjorte under bomullsskjorte, ullsokker i inneskoene. nemlig: Ullsjal, skinnvotter og lang dunjakke når jeg går til og fra jobb. Bare fjorten minusgrader, så da bruker jeg ikke lue (jeg klarer meg med håret mitt inntil vi bikker under femten
|
|
|
#4 |
|
Drømmer
|
Sv: Hva skal du ha på deg på jobb imorgen, for ikke å fryse ihjel?I morgen blir det rosa ulltrøye og stilongs fra Kari traa, treningstights, dunparkas og varmforede sko + votter og lue. I morgen er det uteskole på jobb, vi er ikke ute hele dagen siden det er meldt 24- men er ute en lang stund. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
intro
|
Sv: Hva skal du ha på deg på jobb imorgen, for ikke å fryse ihjel?-21 i morges. Tykk "flettestrømpebukse", tynn ullstrømpebukse, bomullstights, ullsokker, bomullspolo, tynn ulltrøye og knelang ullkjole fra Tulip & Tatamo, dunkåpe. Puh. Og sykla til stasjonen. At jeg fryser som en gal i trynet, får jeg ikke gjort noe med.
|
|
|
|
#6 |
|
Borte
|
Sv: Hva skal du ha på deg på jobb imorgen, for ikke å fryse ihjel?Jeg greier ikke å gå i kjole og skjørt når det er så kaldt. I dag ble det jeans, tynn bomullsgenser, tykk ullblandingsgenser og støvletter. Diger dunjakke, lue og hansker. Fryser gjør jeg uansett.
|
|
|
#7 |
|
intro
|
Sv: Hva skal du ha på deg på jobb imorgen, for ikke å fryse ihjel?
Jeg synes faktisk det er varmere, for jeg har jo flere lag med (ull)bukser under, pluss noe varmt og godt over rumpe og lår.
|
|
|
|
#8 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Hva skal du ha på deg på jobb imorgen, for ikke å fryse ihjel?Nei, men man slipper å stå i minusgrader og skrape og skrape, og bilen er sikkert ikke like iskald. :drømme:
|
|
|
#9 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Sv: Hva skal du ha på deg på jobb imorgen, for ikke å fryse ihjel?Jeg slipper å skrape is.
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hva skal du ha på deg på jobb imorgen, for ikke å fryse ihjel?To lag ull inne i dag og fryser likevel.
|
|
|
#11 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Sv: Hva skal du ha på deg på jobb imorgen, for ikke å fryse ihjel?Jeg måtte kjøre elbil på jobb i dag. *frøsen*
|
![]() |
|
|