Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Ville du slettet innlegget ditt?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Se resultatene: Ville du slettet tråden?
Jeg ville slettet tråden hvis jeg følte at jeg hadde utlevert for mye 54 54,00%
Jeg ville ikke slettet tråden selv om jeg følte at jeg hadde utlevert for mye 2 2,00%
Jeg ville slettet tråden hvis den ble ubehagelig for meg 7 7,00%
Jeg ville ikke slettet tråden selv om den ble ubehagelig for meg 7 7,00%
Vet ikke 9 9,00%
Jeg ville slettet tråden etter at den hadde dødd ut 13 13,00%
Jeg ville aldri slettet noen tråd 8 8,00%
Deltakere: 100. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-01-13, 07:40   #41
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ville du slettet innlegget ditt?

"Man bør heller tørke tårene enn å slette trådene" - fra skikkelig gammelt av.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-13, 08:21   #42
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å slette en tråd ville sittet langt inne, med mindre det var en veldig personlig tråd, og sånne tråder legger jeg sjelden ut på FP. Jeg kunne vurdert å slette mitt eget innlegg, men jeg tror ikke det har skjedd enda. Som Toffen så redigerer jeg som regel i hodet før jeg skriver.

Gammel 29-01-13, 08:49   #43
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror forumet har nytt godt av at slettemuligheten har vært tilstede og at folk er åpne, ærlige og deler personlige og private ting.

Gammel 29-01-13, 09:02   #44
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ville aldri slettet en tråd der det var aktivitet. Det hender jeg sletter i M2 hvis det er personlige saker, men da venter jeg til jeg er sikker på at tråden er død.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-13, 10:50   #45
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ville aldri slettet noen tråd.
Jeg kunne sikkert slettet innholdet i et innlegg om det var så utleverende/sensitivt/whatnot at jeg ikke ville ha det stående til evig tid, men det blir bare teoretisk. Jeg ville ikke skrevet noe slikt i utg.pkt.

Gammel 29-01-13, 11:00   #46
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg tror forumet har nytt godt av at slettemuligheten har vært tilstede

Jeg synes de siste tiders tråder egentlig tyder på det motsatte. At folk er drittlei av at tråder man legger mye tid ned i forsvinner.

Det går an å dele private og personlige ting uten at det blir utleverende.

Gammel 29-01-13, 11:21   #47
Plipp
Getting in tune

Plipp sin avatar

Plipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Ja jeg ville slettet, og har ofte slettet. Tar en slette-raid i ny og ne.
Det føles godt å slette, og saken er da ute av verden for meg. Borte vekk!
Jeg føler null ansvar ovenfor hva andre måtte mene om det.

Gammel 29-01-13, 11:28   #48
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er veldig forundret over de som synes det er greit å slette i vei etter eget forgodtbefinende. Jeg blir alltid sur når jeg ser på prkkepanelet mitt og tråden jeg har fått prikk i er slettet. Da kan jeg jo ikke se hvilke gullkorn jeg har blitt prikket for.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-13, 11:31   #49
Plipp
Getting in tune

Plipp sin avatar

Plipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt av
Standard

Jeg forbeholder meg retten til å slette. Jeg har gjort det der det kjennes naturlig. Så får de som ønsker å huske hva som ble sagt/ skrevet, forsøke å huske det selv.

Gammel 29-01-13, 11:36   #50
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Plipp, her.

Jeg forbeholder meg retten til å slette. Jeg har gjort det der det kjennes naturlig. Så får de som ønsker å huske hva som ble sagt/ skrevet, forsøke å huske det selv.

Kanskje du burde si fra om at du kommer til å slette før du starter tråden? Jeg synes det er fint fint når folk ber om at de ikke quotes fordi de kan komme til å ville endre. Men hvorfor vil du slette, egentlig? Hoilder det ikke å ha muligheten til å endre utleverende ting/detaljer/ting du ikke vil ha stående i innleggene dine?

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Gammel 29-01-13, 11:51   #51
Plipp
Getting in tune

Plipp sin avatar

Standard

Jeg sletter ikke ofte, men vil ha retten til å gjøre det. Dette er Internett, og dersom jeg i det hele tatt skal utlevere noe som helst, vil jeg ha mulighet fjerne det som er skriftlig selv om jeg ikke tenkte på at jeg kom til å gjøre det i utgangspunktet.
Det holder sikkert å endre detaljer og å fjerne innlegg, og det er mulig jeg bare har gjort det. :huskerikke: Men, denne tråden gir meg dårlige vibber og jeg føler for å presisere at dette er noe jeg faktisk kanog antagelig kommer til å benytte meg av. Jeg synes ikke det er noe galt i det, og dersom noen føler at de har lagt mye i et svar, så kopier det og spar det da vel! Er det mange her som skriver ned svar man gir muntlig også? Sånn til hverdags liksom?

Gammel 29-01-13, 14:37   #52
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

Jeg synes de siste tiders tråder egentlig tyder på det motsatte. At folk er drittlei av at tråder man legger mye tid ned i forsvinner.

Det går an å dele private og personlige ting uten at det blir utleverende.

Det kan hende, men ikke for meg. Og ikke for mange andre, heller. Hvorfor ellers slette, liksom?

Hvis jeg sier noe, sier jeg gjerne alt, og jeg kan ikke dele noe om et av mine barn for så å ha det liggende der for alltid. Det er ikke som en setning man sier og som forsvinner. Og noen ganger krever problemstillingen at man legger alle korta på bordet, og det er ikke noe som helst tvil om at folk svarer og er mer personlige i tråder som er ekte, enn de mer generelle trådene med oppkonstruerte scenarier og caser.

At man sletter en tråd mens den fremdeles er varm er det som gjør folk forbanna.

Gammel 29-01-13, 14:53   #53
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har slettet en tråd ganske nylig der jeg etter kort tid fant ut at jeg ikke orket å være med på dramaet som fulgte rundt. Om folk vil lage drama av små saker så får de gjøre det uten meg.
Ellers har jeg slettet tråder der jeg i ettertid ser at jeg har utlevert andre enn meg selv.

Utover det er det ikke så viktig for meg om folk misforstår eller er uenige med meg og slikt. Det er ikke der grunnen ligger hvis jeg sletter en tråd.

Gammel 29-01-13, 16:48   #54
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Standard

Helt ærlig så ble jeg sur på den siste slettingen fordi det 1. Skjedde midt i debatten og 2. Skjedde fordi hi ble sur fordi andre ikke var enig i måten hun hadde håndtert saken på. Spør man folk på et forum hva de ville gjort, må man tåle å få svar synes jeg.

Gammel 29-01-13, 16:50   #55
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Helt ærlig så ble jeg sur på den siste slettingen fordi det 1. Skjedde midt i debatten og 2. Skjedde fordi hi ble sur fordi andre ikke var enig i måten hun hadde håndtert saken på. Spør man folk på et forum hva de ville gjort, må man tåle å få svar synes jeg.

Ergo er altså svaret mitt at jeg egentlig synes det er greit å slette hvis noe er utleverende, men ikke fordi man er sur/forbanna på de man diskuterer med.

Gammel 30-01-13, 17:53   #56
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Ja, eller opplyse i HI om at man er sart og lettbeveget og ikke tåler at noen er uenige.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-13, 18:16   #57
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har aldri slettet en hel tråd, men jeg har gått tilbake på et par tråder jeg har startet og fjernet litt. Men som regel skriver jeg ikke så personlige ting at jeg føler at jeg må slette.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-13, 20:20   #58
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Svar på den røde prikken din Musemus: Hyggelig at du har fått mange støtteprikker til inntekt for ditt syn. De som var enige med meg turte å skrive det i tråden.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-13, 20:26   #59
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Vet du hva? Jeg syns du er skikkelig ufin og jeg syns du kan gi deg nå! Dette blir bare utrolig dumt av et voksent menneske.

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-13, 20:31   #60
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har aldri slettet en tråd før, men jeg kunne kanskje gjort det hvis det var veldig private ting som jeg hadde fått svar på og som jeg ikke ville ha liggende, men det er ikke sikkert jeg hadde slettet hvis tråden hadde vært død, da hadde jeg gjerne glemt den.

Jeg syns muligheten skal fortsette å være der, men jeg håper ikke folk sletter i tide og utide. Heller ikke innlegg midt i en tråd selvom de blir sinte.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:45.