|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Dragedytteren
|
Sv: Spinnoff: Finnes det ting som du ikke spiser?Jeg spiser visst ikke gresshopper heller - trakk meg da jeg kjente lukta.
|
|
|
#3 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Spinnoff: Finnes det ting som du ikke spiser?Snegler. Jeg har prøvd, men jeg greier ikke å glemme hva det er selv om smaken egentlig var sånn helt grei nok.
|
|
|
#4 |
|
kamerat
|
Sv: Spinnoff: Finnes det ting som du ikke spiser?
Ja, men det er noe helt annet. Jeg virkelig greier ikke å spise banan. Jeg er bananofob. Jeg flytter meg på t-banen om folk flekker opp en banan på nabosetet. Jeg spør på forhånd om det er banan i bløtkaker for å slippe å måtte spytte den ut om det er det. Det går bare ikke.
|
|
|
#5 |
|
Superduper
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnoff: Finnes det ting som du ikke spiser?Jeg er veldig kresen! Var det som barn også, men har blitt bedre.
|
|
|
#7 |
|
Rockesøster
|
Åh, en til som meg. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Slik hadde jeg det i ti år. Jeg har jobbet meg dit jeg er nå. Det ble et problem å ikke tåle synet og lukta. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Sv: Spinnoff: Finnes det ting som du ikke spiser?Jeg har spist gresshopper i sjokolade! |
|
|
|
|
|
#10 |
|
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnoff: Finnes det ting som du ikke spiser?Blodpudding, lungemos, østers og snegler.
|
|
|
#11 |
|
pretty ballerina
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Sv: Spinnoff: Finnes det ting som du ikke spiser?Blodmat unngår jeg, men det er jo ikke akkurat så vanskelig, og østers spiser jeg ikke mer etter en matforgiftningsrunde. Jeg var et veldig kresent barn og spiste veldig lite, så min mor syns det er et under at jeg nå er så og si altetende.
|
|
|
#12 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Spinnoff: Finnes det ting som du ikke spiser?Blåskjell o.l, muggoster (vellagret gulost er vel det mest 'spesielle' jeg liker), crabsticks, gravlaks, sushi frister ikke, aspikk (hvem sin ide var det?), lutefisk, røkt torsk, og sikkert noe mer. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Spinnoff: Finnes det ting som du ikke spiser?Hvalkjøtt. Samme hvor godt det er tilberedt. Jeg aner ikke hvorfor, det virker nesten psykisk. Kanskje jeg har barndomstraumer knyttet til det.
|
|
|
#14 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Spinnoff: Finnes det ting som du ikke spiser?Sild/ansjos og innmat glemte jeg. Det er det helt umulig å få ned. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Librocubicularist
|
Kvalkjøtt klarer ikkje eg heller, same kor godt tilberedt det er. Men det heng saman med ei historie om ein stranda kval i fjæra, der eg veks opp og lukt som spredte seg utover heile bygda.
|
|
|
|
#16 |
|
Det er bare en fase
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnoff: Finnes det ting som du ikke spiser?Jeg har fått østers, og kommer nok ikke til å velge det igjen. Sild har jeg så mange dårlige minner om at jeg får det fremdeles ikke ned. Jeg har hatt en uheldig episode med chevre, men andre ganger har det vært spiselig. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
villende
|
Sv: Spinnoff: Finnes det ting som du ikke spiser?Innmatprodukter står jeg over (lever, lungemos, blodklubb og lignende.) Det smaker meg rett og slett ikke. men får jeg det servert, skal jeg klare å få det ned. Og jeg spiser all slags leverpostei. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnoff: Finnes det ting som du ikke spiser?"Ikke spise" og mitt navn blir svært sjeldent sagt i samme setning.
|
|
|
#19 |
|
♡
|
Sv: Spinnoff: Finnes det ting som du ikke spiser?Østers, muggoster, blodmat, ål og sild/ansjos.
|
|
|
#20 |
|
Sånn passe sane
|
Sv: Spinnoff: Finnes det ting som du ikke spiser?Jeg spiser i grunn alt. Innmat vet jeg ikke om jeg liker, for det har jeg aldri blitt utsatt for. Men skal innrømme at det høres ekkelt ut. Jeg var et altetende barn også og synes fremdeles nye smaker er veldig spennende.
|
![]() |
|
|