Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Åpner man skap og skuffer på visning?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-02-13, 21:54   #1
Molo
lakenskrekk

Molo sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Åpner man skap og skuffer på visning?

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Klart jeg sjekker - og tenker mitt. En inngrodd stekeovn sier sitt. Overfylte skap med ting/klær stappet i krøll sier sitt. Sjuskete interiør henger oftere sammen med mangelfullt vedlikehold og lettvinte løsninger enn orden og tellekanter. Ren sannsynlighetsberegnoobg, litt fundamentert i fordommer sikkert, men dog.

Hadde stekeovnen, som er såpass oppe i dagen som den er, vært inngrodd under en visning hadde jeg betakket meg for å sjekke klesskap ol. Virkelig. :grøss:

Argumentet med at overfylte skap og skuffer sier mye om plassmangel, kjøper jeg glatt, og ser at vi har en jobb å gjøre i forhold til å få ryddet klesskapene våre før visning.
Hvorvidt folk krøller sammen klærne sine i stedet for å henge dem på hengere, vil neppe være utslagsgivende for om jeg byr på en bolig som ellers er på stell.

Molo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-13, 13:14   #2
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Åpner man skap og skuffer på visning?

Jeg åpner de fleste skap som skal bli i leiligheten/huset, men ser ikke på rotet inni.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:09.