|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: [spinnoff av kjerringsko] Har du en rendyrket klesstil?Jeg kommer vel i kategorien som ikke bryr seg. Jeg går stort sett i dongeribukse og t-skjorte og er mer opptatt av at det er behagelig og praktisk enn hvordan det tar seg ut. Jeg hater å kjøpe klær fordi jeg aldri synes jeg finner noe som passer, men nå har jeg begynt å sy litt til meg selv, så kanskje det blir en slags stil av det etter hvert?
|
|
|
#2 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: [spinnoff av kjerringsko] Har du en rendyrket klesstil?Nei. Jeg kler meg etter humør og sånn.
|
|
|
#3 |
|
kamerat
|
Sv: [spinnoff av kjerringsko] Har du en rendyrket klesstil?Tja, jeg er i hvert fall ganske monoman.
|
|
|
#4 |
|
This is normal!
|
Sv: [spinnoff av kjerringsko] Har du en rendyrket klesstil?
Litt sånn pudderhjerne kanskje?
|
|
|
|
#5 |
|
kamerat
|
Kanskje litt.
|
|
|
#6 |
|
maler
|
Sv: [spinnoff av kjerringsko] Har du en rendyrket klesstil?Ullundertøy og bergans allværstøy.
|
|
|
#7 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Jeg hadde en kollega en gang som etter tjue år som sykepleiervar evig lei av å kle på seg om morgenen bare for å kle av seg når hun kom på jobb. Hun dro avgårde i undertøy, strømper og trench om sommeren og kåpe om vinteren.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#8 |
|
maler
|
|
|
|
#9 |
|
Audacious
|
Sv: [spinnoff av kjerringsko] Har du en rendyrket klesstil?Sikker stil og sikker stil, det er vel sjelden jeg har på meg klær som overrasker de som kjenner meg.
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: [spinnoff av kjerringsko] Har du en rendyrket klesstil?Nei, det har jeg nok ikke. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Pauset
|
Sv: [spinnoff av kjerringsko] Har du en rendyrket klesstil?Nja, periodevis. Jeg er tro til min egen stil i perioden jeg har stilen. Jeg kan jeg finne ut at jeg feks liker å bruke blazere, så kjøper jeg meg noen... så blir jeg lei, og finner ut at jeg liker skinnjakker, så kjøper jeg meg noen.. osv. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: [spinnoff av kjerringsko] Har du en rendyrket klesstil?Ikke sånn som Tally, men jeg er rimelig konsistent. Det er ikke vanskelig å finne typisk Candy.
|
|
|
#13 |
|
Glamorøs
|
Jeg har jo dager hvor jeg ikke ser spesielt rocka eller stilsikker ut. I USA i sommer så jeg omtrent ut som en vanlig amerikansk husmor hver dag, i joggesko, kort, beige skjørt og surfe-t-skjorte.
|
|
|
#14 |
|
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Sv: [spinnoff av kjerringsko] Har du en rendyrket klesstil?"Den var veldig Katinka!"
|
|
|
#15 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Sv: [spinnoff av kjerringsko] Har du en rendyrket klesstil?Nope. Jeg har ingen stil. He he. Skulle virkelig likt å få hjelp til å finne klær som passer til meg og kroppen min. (uten å måtte være på tv)
|
|
|
#16 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
Sv: [spinnoff av kjerringsko] Har du en rendyrket klesstil?Nei, det vil jeg ikke si. Jeg lar meg påvirke av motebildet stadig vekk. En periode er det romantisk stil. Den er definitivt over, så nå er det skinn/ skinndetaljer, paljetter, nagler, høye hæler, trange bukser osv.
|
|
|
#17 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: [spinnoff av kjerringsko] Har du en rendyrket klesstil?Nei. Kan gå i dongeriskjørt og støvletter den ene dagen og bluse og penbukser den andre. Her om dagen gikk jeg i treningstights, kåpe og støvletter på en fotballcup, selv om det ikke var jeg som trente og jeg heller ikke skulle trene den dagen: tager det man haver: |
|
|
|
|
|
#18 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Sv: [spinnoff av kjerringsko] Har du en rendyrket klesstil?Nei. Helt vanlig. Liker duse farger, og boots. Veldig glad i boots. Du vil nok ikke finne Boden, Desigual i klesskapet mitt. Som niåringen sier: Du kler det ikke, det blir for bråkete. Ellers ser man meg gjerne i skinny jeans, singlet og med en topp over. Jeg får mange komplimenter så jeg er nå ihvertfall velstelt på jobb. Hjemme derimot: Trinny og Susannah prosjekt. Baggy jeans eller joggiser og hettegensere.
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09 Sist redigert av Trulte : 19-02-13 kl 23:46. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Glamorøs
|
Sv: [spinnoff av kjerringsko] Har du en rendyrket klesstil?Næh, ikke helt. Jeg har ikke evnene til å sette opp håret sånn. Jeg prøver noen ganger, men mitt ser alltid litt mer messy ut. Men jeg er tatovert, liker rød lebestift og svart øyensminke.
|
![]() |
|
|