|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kollegaer og alkoholEr det eit gjentakande problem? Mannen min merka dette ved ein kollega som gjekk forbi han i gangen. Men oppdaga så at det kom fra spritdispenseren som kollegaen nettopp hadde brukt.
|
|
|
#2 |
|
Ute på tur
|
Sv: Kollegaer og alkoholEr det du som er blitt snakket med ang dette?
|
|
|
#3 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Kollegaer og alkohol"Men herregud, NN, det lukter jo fyll av deg!"
|
|
|
#4 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Kollegaer og alkohol
Den har vel jeg tatt i enkelte sammenhenger;. "Her ta en freshmint! NEI! Ta hele esken! Det STINKER fyll av deg!" - men da snakker vi NÆRE kollegaer og jeg jobber i en "enkel" og uhøytidelig bransje der man ofte får høre ting som de er.
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 23-02-13 kl 18:21. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Sv: Kollegaer og alkoholVi har nulltoleranse på det, og det står klinkende klart i personalreglementet. Nei, det er ikke noe "spesielt" med verken brukere eller oppgaver, det er bare ikke greit på jobb. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Leser
|
Sv: Kollegaer og alkoholFor min del hadde følgende faktorer betydd noe:
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell Sist redigert av him : 25-02-13 kl 11:10. Årsak: Feil formatering |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Kollegaer og alkoholJeg synes dette er et veldig vanskelig spørsmål på generell basis. Hvordan tar man opp at man er bekymret for en venn eller kollegas alkoholforbruk? Går det i det hele tatt an å ta det opp på en måte som ikke gjør den andre sår/lei/fornektende/hvahardu?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Kollegaer og alkoholMen altså: er man virkelig bekymret for en kollegas alkoholforbruk når det lukter alkohol 2 ganger på 3 år? |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Kollegaer og alkohol
Skulle ikke tro det |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Kollegaer og alkoholJa, jeg skjønner det ut av HI. Men jeg synes så mange av de som svarer gjør det litt mer generelt (altså ikke ut i fra at dette kom på toppen av en "vag" følelse av "noe" galt). |
|
|
|
![]() |
|
|