|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Glamorøs
|
Sv: Fin, enkel og klassisk bestikkserie i stål?
Jeg har prøvd det på AJ-hotellet i København. Det er vondt å holde i, og gaffelen er både for smal og har for brede og butte tagger til at det går an å gjøre noe fornuftig med den. Skjeene er for grunne og for smale, og det tar en liten evighet å spise frokostblanding med dem, i allefall.
|
|
|
#2 |
|
Superduper
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fin, enkel og klassisk bestikkserie i stål?Vi har dette; Gense Twist.
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
I så fall trenger jeg ikke spare en liten formue til det. |
|
|
|
#5 |
|
Fortynnet
|
Sv: Fin, enkel og klassisk bestikkserie i stål?Ikke bare stål, men jeg samler på det relanserte Skaugum Kebony med brune treskaft som tåler oppvaskmaskin. Vi hadde det da jeg var liten, men det ble dessverre ødelagt da vi fikk oppvaskmaskin. https://www.google.no/search?q=skaug...aJNKScZ3CZqtM: |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Glamorøs
|
Sv: Fin, enkel og klassisk bestikkserie i stål?Hvordan funker det i oppvaskmaskin, Filifjonka? Jeg har nemlig Skaugum teak til fest, men kunne tenke meg kebonyen om den virkelig tåler oppvaskmaskin.
|
|
|
#7 |
|
Fortynnet
|
Sv: Fin, enkel og klassisk bestikkserie i stål?Jeg bruker det ikke til hverdags, og har ikke hatt det så lenge, så det har ikke gått så fryktelig mange runder i maskinen ennå. Det ser fint ut så langt. Det skal visst settes inn med olje etter behov, men det har jeg ikke gjort ennå. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Passiv
|
Sv: Fin, enkel og klassisk bestikkserie i stål?Skaugum, ja. Det hadde jeg glemt! Kjempefint, jeg ønsker meg deg også. Men ikke til hverdags, er redd for å ødelegge skaftene uansett hva de lover om oppvaskmaskin. |
|
|
|
#12 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fin, enkel og klassisk bestikkserie i stål?Vårt hverdagsbestikk i stål fra Bodum: |
|
|
|
|
|
#13 |
|
heimføing
|
Sv: Fin, enkel og klassisk bestikkserie i stål?Har du skuffer, har du lov, Njulaif. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fin, enkel og klassisk bestikkserie i stål?Tiki og Maya har for korte tenner på gaflene, synes jeg. Det blir feil både estetisk og funksjonelt. Jeg ønsker meg Skaugum.
|
|
|
#16 |
|
heimføing
|
Ke? Dansk designer, såvidt jeg vet. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Glamorøs
|
Nei, Stein Bagger var det visst. Han svindleren. Det gikk et bilde rundt hvor an så omtrent sånn her ut:
|
|
|
#18 |
|
lakenskrekk
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fin, enkel og klassisk bestikkserie i stål?Vi har forresten Ramona til pent og IKEA til hverdags. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fin, enkel og klassisk bestikkserie i stål?Jeg fikk i dag bestikk til 18 personer av min fantastiske mormor. Det ble Carina fra Hardanger. Syns det var det mest stilrene. Skal bruke det til både fest og hverdags.
|
|
|
#20 |
|
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det har vi også (i tillegg til Aztec). Veldig fornøyd.
|
![]() |
|
|