Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Robbie Williams til Viking Stadion!

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-02-13, 14:06   #41
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Robbie Williams til Viking Stadion!

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Si ifra om du har tid til lunsj eller noe en dag da, så kommer jeg bort på to minutter. Regner med at du har mer enn nok å gjøre, men mat må du ha. :fokus på de viktige tingene:

Will do. Mat må man ha.

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Er det verdt 1000,-?

Å møte meg?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-13, 14:08   #42
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Will do. Mat må man ha.

Å møte meg?

Det tviler jeg ikke på, men akkurat nå tenkte jeg på konserten da.

Har en time på å bestemme meg om jeg vil ha billett eller ikke. Valgets kval. Siste plate høres ikke veldig lovende ut ...

Gammel 26-02-13, 14:13   #43
Fluke

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Æsj, jeg satser på lunsj med Mave, og så bruker jeg heller pengene på å reise til Oslo og se Muse.

Gammel 26-02-13, 14:16   #44
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Hvor: Trondheim
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Jippi! Jeg skal! Billetter på forhåndssalget i morgen

Gammel 26-02-13, 18:23   #45
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har billetter.

Gammel 26-02-13, 18:24   #46
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Jeg har billetter.

Jøss. Selges det allerede, altså? (Vet noen kan forhåndsbestille.) Jeg får ikke kjøpt før i morgen tidlig.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-13, 18:27   #47
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Jeg så han i 99 og var lunken før konserten, og gira etterpå. Han er litt av en entertainer!

Gammel 26-02-13, 18:46   #48
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Det kommer til å bli et gigantisk show. I promise.

Ikke at jeg har sett det showet han turnerer med nå, men som ihuga metalljente innrømmer selv jeg at konsert med Robbie Williams er superstas. Uten å skjemmes en gang.

Gammel 26-02-13, 19:41   #49
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Stavanger? Kommer han til Norge og så skal han bare spille i STAVANGER??

Gammel 26-02-13, 19:56   #50
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Hvor: Trondheim
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Gleder meg som en unge!

Gammel 26-02-13, 20:43   #51
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jøss. Selges det allerede, altså? (Vet noen kan forhåndsbestille.) Jeg får ikke kjøpt før i morgen tidlig.

En svoger som jobber et sted hvor de har billetter. Aner ikke hvordan det fungerer, men fikk sms i kveld om at billett var i boks og at jeg ville få faktura i mars.

Gammel 26-02-13, 21:41   #52
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Stavanger? Kommer han til Norge og så skal han bare spille i STAVANGER??

Ja? Er ikke det et bra sted for en konsert, da?

Gammel 26-02-13, 21:48   #53
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Gleder meg sykt!! Jeg MÅ ha billetter.

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-13, 21:49   #54
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg får bestille via jobb i morgen, satser på at jeg da får.

Gammel 27-02-13, 14:57   #55
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Jeg får bestille via jobb i morgen, satser på at jeg da får.

Jeg har billetter!

Gammel 27-02-13, 15:21   #56
amanas

amanas sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
amanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populær
Standard

Jeg fikk og kjøpt billetter

Gammel 27-02-13, 16:54   #57
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Billetter til 1950 kr/ stk her. Sykt. Men det eneste som var igjen.

Gammel 27-02-13, 17:45   #58
Odelia

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Vi har også billetter, men spørs om vi får brukt dem. Føder jeg før termin (det lengste jeg har gått er til uke 35+3) ryker konserter for vår del, men klarer jeg å holde h*n inne blir det konsert!

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-13, 18:01   #59
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Vi fikk ikke tak i billetter. Holdt på i hele dag. Billettservice sine sider bare låste seg. Men etter mye stress og frustrasjon lovet salgssjef i Viking at han skulle skaffe oss billetter. Han sa de var nødt å prioritere sesongkortholdere, og det er jeg enig i.

Gammel 27-02-13, 18:33   #60
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Billettsalget starter jo i morgen da... Så prøv igjen da..

Jeg fikk tak i billett, eller venninnen min fikset.

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:56.