|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
her skal det bli liv
Medlem siden: May 2012
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: I matbutikkenJøsses i helskotten eller noe!! sær er du ihvertfall..
![]() |
#3 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: I matbutikkenDet var nok noen vestkantfolk du støtte på, der. de skulle sikkert bare flashe at de hadde råd til å spise den sunne laksen og kulturell kapital nok til å vite hva aioli er.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Med nebb og klør
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: I matbutikken
Jepp-må være det.Flashing av matkunnskaper og sunnhet er greia. Ikke vanlig pludring med poden. Men øreplugger er notert samt at jeg er megasær. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: I matbutikkenNår jeg tenker meg om, så hadde det forresten ikke hjulpet deg stort om jeg dropper ha med ungene i butikken, for jeg har en høyst pinlig, og sikkert temmelig irriterende, uvane i å prate med meg sjøl.
![]() |
#6 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: I matbutikkenNår mannen er i butikken alene så hender det rett som det er at han ringer hjem for å spørre om råd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: I matbutikkenDet var en veldig rar ting å reagere på. Jeg snakker sånn til ungene jeg også. For meg er matbutikken ingen stillesone og jeg bryr meg ikke om junior snakker litt høyt heller. Bråk og herjing blir noe annet. Jeg kan spørre om han kan navnet på den frukten eller den grønnsaken. forklare hva vi skal handle og hvorfor. Helt normalt når man handler sammen med ungene etter min bok. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: I matbutikkenEt lite tips; ta med deg et barn eller to selv neste gang du handler! Det pleier nemlig jeg å gjøre, og da er jeg så opptatt av å prate med dem og av å handle varene våre at jeg ikke engang legger merke til de andre kundene i butikken, og jeg har ihvertfall ikke tid til å irritere meg over hva andre gjør eller sier. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: I matbutikkenDette var en merkelig problemstilling. Mener du at man ikke skal snakke med barna sine i butikken eller det sånn at barn ikke har noe i butikken å gjøre eller hva mener du egentlig?
![]() |
#11 |
Bedreviter
|
![]() Sv: I matbutikkenDu er sær. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: I matbutikkenTror jeg skjønner deg HI, og det er vel mer en ekstrem-variant av alle som har svart her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Med nebb og klør
![]() ![]() ![]() |
Ja det et ekstremvarianten og siden det er mange som shopper samtidig og butikken ikke erer altfor stor er det ikke til å unngå å legge merke til det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: I matbutikkenKan jo hende jeg snapper opp gode tips om jeg hører andre diskuterer hva de skal handle. Nei, i matbutikken virrer jeg ganske målløst rundt, og er temmelig lite opptatt av andre kunder. Først når jeg kommer til kassen og dersom det er kø, kan jeg finne på å bli noe irritert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: I matbutikkenJeg tror egentlig jeg skjønner hva du mener. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, akkurat det jeg mente. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Med nebb og klør
![]() ![]() ![]() |
Ja- godt beskrevet. Akkurat som forbipasserende er hovedmålet for pedagogisk snakk. Ser at fler enn meg kikker litt.Bare et snålt fenomen og ja jeg er kjemperar |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Skjønner hva du mener og har opplevd det selv. Men det var ikke helt slik jeg lese HI. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Bedreviter
|
![]() Sv: I matbutikkenDet kan selvsagt finnes folk som snakker om "den sunne fisken" i et forsøk på å imponere de andre i nærheten, men jeg kan i alle fall garantere at det finnes folk som bruker handlerundene til å lære barna forskjell på sunn og usunn mat, helt uten tanke for hva naoene måtte tro :rekker opp hånda:, eller som bare skravler om løst og fast for å underholde ungen. :rekker opp hånda igjen: |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|