Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Rer du senga daglig?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Se resultatene: Hvor ofte rer dere senga?
Vi rer senga hver dag, uten unntak. 25 11,36%
Vi rer senga de fleste dager i uka. 25 11,36%
Vi rer senga av og til. 23 10,45%
Vi rer senga ganske sjelden. 76 34,55%
Vi rer aldri senga. 69 31,36%
Vi har ikke seng/sengetøy/har folk til slikt. 2 0,91%
Deltakere: 220. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-03-13, 23:31   #1
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Rer du senga daglig?

Jeg har folk til slik. Mannen min rer senga vår hver morgen. Om jeg er hjemme alene blir den aldri redd. Han har visst lært opp eldstemann til det samme.

Gammel 05-03-13, 23:44   #2
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Nei, prøver å legge dynene åpne, slik at det får luftet seg i løpet av dagen.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-13, 00:03   #3
Tilde
Jordbærpiken

Tilde sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Så og si hver eneste dag.

Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-13, 00:10   #4
Christa
Bør lage seg en tittel selv

Christa sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Bare i helgene, for da har jeg tid til det og synes det ser finere ut.

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Nei. Jeg har dundyne og rister den litt før jeg legger meg.

Ser vi gjør det likt som millact.

Liker å riste dundynen mi rett før jeg skal legge meg. Da er den god og fluffy.
Og ellers i dagene tenker jeg midden har godt av at dynen ikke res opp hver dag.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-13, 00:16   #5
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg rer ikke opp.
Og det er faktisk pga midden
Selv om det heeeeelt sikkert ikke betyr så mye som man leser om.
Men det er nå blitt sånn, hehe.

Gammel 06-03-13, 00:23   #6
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er liksom opplest og vedtatt at man ikke skal te opp senger pga midd, men midden vil jo yngle dersom man bare står opp og lar dyna ligge som om msn fremdeles lå under der. Den må jo luftes? Både dyne og madrass?

Jeg lufter dyne og madrass, og så rister jeg dyne og pute ut vinduet (derfor er det jo greit at jeg har trukket fra gardinene) og deretter (etter minst en halvtime) rer jeg opp. Midden kan umulig yngle noe særlig da.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-13, 00:28   #7
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Det er liksom opplest og vedtatt at man ikke skal te opp senger pga midd, men midden vil jo yngle dersom man bare står opp og lar dyna ligge som om msn fremdeles lå under der. Den må jo luftes? Både dyne og madrass?

Nei nei, jeg dytter den jo av meg når jeg står opp. Og da ligger den jo ikke der jeg har sovet. Har da bred seng helt alene må vite.

Gammel 06-03-13, 00:30   #8
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Nei nei, jeg dytter den jo av meg når jeg står opp. Og da ligger den jo ikke der jeg har sovet. Har da bred seng helt alene må vite.

Ja, da så.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-13, 02:21   #9
Nyx
Kan tituleres

Nyx sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Akkurat sånn er det her også bare at vi er to i senga. Om dagen ligger begge dynene nesten midt i senga, begge dytter/bretter dyna mot midten når vi går ut av senga. Ikke egentlig på grunn av midd (mest på grunn av latskap ), men det er en bonus at det samtidig lufter midden.

Gammel 09-03-13, 23:42   #10
Husfruen
Erfaren

Husfruen sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Husfruen er litt kul
Standard

Jeg bretter den dobbel i fotenden av senga. Noen ganger brer jeg den over senga i løpet av dagen en gang, men ofte bare ligger den dobbel der nede. Rister putene og setter de fint opp da.

Same thing på barnerommet.

Husfruen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-13, 00:18   #11
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Veldig sjelden vi rer senga, gitt. Ser heldigvis at jeg tilhører flertallet.

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-13, 00:20   #12
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Vi er unormale utskudd som rer senga hver dag, med sengeteppe også, bare for å gjøre idiotien komplett, ifølge slektninger og gode kollegaer

Gammel 06-03-13, 00:23   #13
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jepp, hver dag. Vi fikser puter og ordner dyner og jeg tipper det tar 20 sekunder. I tillegg drar vi opp rullegardinen.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-13, 00:39   #14
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nei. Det er så trangt på soverommet vårt at det er nesten umulig å få redd opp på en skikkelig måte. Jeg gjør det kun når jeg skifter på senga.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-13, 00:42   #15
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Alltid. Det er litt morsomt for bare ca 2 år siden var svaret aldri. Og da mener jeg aldri siden jeg var barn. Jeg er nok en hamskifter. (Lurer på om barna mine vil tro meg hvis jeg forteller det?)

Gammel 06-03-13, 00:51   #16
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Jeg rer vel senga kun når jeg legger på nytt sengetøy. Da brettes dynene pent.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-13, 00:55   #17
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Men husk å sjekke at sengen er tom først, da.

Er vi interne nå?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-13, 00:57   #18
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Er vi interne nå?

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-13, 01:00   #19
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Du får spørre Pelen om hun vil dele. Jeg husker ikke hvor historien opprinnelig ble delt, så jeg vil ikke fortelle.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-13, 01:14   #20
Najade
Tidsklemt

Najade sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Najade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt likt
Standard

Jeg svarte av og til, men det er forholdsvis ofte nå som jeg er i foreldrepermisjon.

Jeg legger alltid dynene "tilbake" slik at de får luftet seg, og nå som jeg er hjemme på dagtid prøver jeg å få redd opp når det har gått noen timer.
Det er hverdagsluksus å legge seg i oppredd seng synes jeg.

Najade er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:43.