|
|||||||
| Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva irriterer deg på treningssenteret?Jeg kan love deg at om du hadde kommet til meg etter at jeg har gjort en 15 kilometers progressiv økt på tredemølla, og påstått at det ikke var hard trening, DA hadde jeg blitt irritert.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva irriterer deg på treningssenteret?Jeg irriterer meg over at folk ikke gidder å rydde etter seg. Klarer du å løfte 150 kg i benk så klarer du å løfte dem av igjen også. Det er vel det eneste litt irriterende på senteret mitt, det meste er jeg godt fornøyd med! |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Medlem siden: Mar 2013
Sv: Hva irriterer deg på treningssenteret?
Det spørs da hvor langt denne bedreviteren tar det? Les innlegget mitt på forige side, vil du si dette er greit?
|
|
|
#5 |
|
One of These Days
|
Sv: Hva irriterer deg på treningssenteret?Trener ikke på treningssenter, og de gangene jeg har trent på treningssenter i det siste har det vært etter stengetid. Jeg har forresten hatt mange harde og gode styrkeøkter uten squats og deadlift! Jeg ville også vært forholdsvis hissig om du hadde fortalt meg at det ikke var en god treningsøkt etter en time cross fits med tabata intervall uten squats på programmet den kvelden. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Sv: Hva irriterer deg på treningssenteret?Jeg har da heller aldri sagt man ikke kan ha en god treningsøkt uten knebøy eller mark! Det jeg sier, er at etter min mening, skal et STYRKEtreningsprogram inneholde disse to øvelsene. Altså trening med vekter.
|
|
|
#7 |
|
Glamorøs
|
|
|
|
#9 |
|
Glamorøs
|
Jeg savner dere også! Tilbake for fullt fra høsten, håper jeg. Crossfit var akkurat sånn trening jeg liker, bare syns senteret lå så vanskelig til. Jeg skulle mye heller trent der enn på sats og elixia.
|
|
|
#10 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Hva irriterer deg på treningssenteret?Jeg iriterer meg kun over folk som stinker gammel svette. Jeg er fortsatt så euforisk lykkelig over at jeg faktisk innfinner meg der 5-6 dager i uken at jeg ikke irriterer meg over noen ting som helst. Jeg bare ser på folk og sender dem mitt beste "vi er folka som trener"-smil.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hva irriterer deg på treningssenteret?Begge deler. Det er intervaller, og man tilstreber seg å ikke gjøre samme øvelsene hver gang. Kroppen skal ikke "venne" seg til øvelsene. Man skal alltid fullføre, noen ganger er det på tid, andre ganger på antall. Man bruker ikke andre apparater enn tredemølle og romaskin, ellers er det frivekter, strikker, bokser og kroppsvekt.
|
|
|
#13 |
|
Sv: Hva irriterer deg på treningssenteret?Hørtes morsomt ut. Kan det sammenlignes med Bootcamp?
|
|
|
#14 |
|
Glamorøs
|
Tenker du på timene som kalles bootcamp? Øvelsene kan nok sammenliknes, men ikke mentaliteten. I tillegg gjør man som regel det samme programmet hver gang på slike timer, det gjør man ikke på crossfit. Crossfittimene jeg har tatt har vært ekstremt mye hardere enn noe jeg har tatt på treningssenter. Også hjelper det å blæste punk på full guffe mens man gjør det, og ingen ser rart på deg om du brøler av frustrasjon. (Kilde: youtube.com)
|
|
|
#15 |
|
Tenker på timene ja.
|
|
|
#17 |
|
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva irriterer deg på treningssenteret?I vinterferien irriterte det meg litt at de viste en MTV-aktig kanal på alle fjernsynene, i stedet for ski-VM. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Tror de har noe de kaller bootcamp på treningssenteret. Der det er stasjoner man skal innom. Pushups, sittups, knebøy, spensthopp, +++ noen minutter på hver stasjon før man rullerer.
|
|
|
#20 |
|
One of These Days
|
Sv: Hva irriterer deg på treningssenteret?Ja, da kan det nok sammenlignes litt, men i cross fit har man tidspress på seg. Man gjør ikke bare øvelsene i noen minutter, man gjør så mange rep man kan innen et visst antall minutter. En annen teller og det er konkurranse. Eller man skal fullføre f.eks. 15 rep av en øvelse, alle starter på forskjellige stasjoner, man tagger hverandre, altså om jeg er ferdig før deg, tagger jeg deg og du må gå til første stasjon og starte på nytt med en rep mindre. Den med flest rep igjen når tida er over, vinner. Instensitet er viktig. Lite spensthopp i cross fit, men desto mer burpees. |
|
|
|
![]() |
|
|