|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor reiser man hvis man vil til varmere strøk i juli billigst mulig?Jeg skal ut å reise alene med ungene i mai og er elendig på å pakke lite. Jeg syntes vi tok med oss lite bagasje jeg når jeg bare bestilte to kofferter utenom håndbagasjen på meg og tre unger. Jeg er elendig på å pakke lite. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Hvor reiser man hvis man vil til varmere strøk i juli billigst mulig?Dere som har med digre kofferter på solferie - hva ER det egentlig oppi der? Sist jeg var ute og reiste observerte jeg en familie med to voksne og to barn og tre STORE kofferter + en håndbagasjekoffert til hver + barnevogn. Jeg ble veldig nysgjerrig på hva som var i de koffertene.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hvor reiser man hvis man vil til varmere strøk i juli billigst mulig?Jeg blir også kjempenysgjerrig på sånt, Pøblis.
|
|
|
#44 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hvor reiser man hvis man vil til varmere strøk i juli billigst mulig?Drar man på badeferie og det ikke er strandhåndklær på hotellet/leiligheten fyller de jo nesten opp en hel koffert |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Hvor reiser man hvis man vil til varmere strøk i juli billigst mulig?Jeg har aldri hat med meg håndklær på tur. De tar jo vanvittig med plass.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hvor reiser man hvis man vil til varmere strøk i juli billigst mulig?Jeg har ikke med meg ett antrekk for hver kveld, men jeg liker å ha litt fine kjoler og at ungen(e) er rene og pene når vi skal ut og spise om kvelden. Men i år skal jeg som sagt prøve å bli litt mer øyhoppersk, selv om ryggsekk ikke kommer på tale. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Aug 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor reiser man hvis man vil til varmere strøk i juli billigst mulig?Jeg slår faktisk et slag for den tyske østersjøkysten. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Står på egne ben
Sv: Hvor reiser man hvis man vil til varmere strøk i juli billigst mulig?På noen hoteller vi har vært så er det bassenghåndkler, men de har vi ikke lov til å ta med hvis vi skal på stranda. Så vi har bestandig med ett strandhåndkle til hver person uansett, men prøver å ta de håndklene som ikke tar mest plass i kofferten. |
|
|
|
|
|
#49 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Hvor reiser man hvis man vil til varmere strøk i juli billigst mulig?
Og veske som matcher sandalene. Og en ny kjole hver kveld. Det kan fort bli ganske mye, ja. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Hvor reiser man hvis man vil til varmere strøk i juli billigst mulig?Jøss. |
|
|
|
|
|
#51 |
|
flisespikker
|
Sv: Hvor reiser man hvis man vil til varmere strøk i juli billigst mulig?Strandhåndklær koster såpass lite at det kan man kjøpe på stedet, synes jeg - i alle fall hvis alternativet er å fylle (og sjekke inn, og bære) en egen koffert med bare det.
|
|
|
#52 |
|
Kontrollfrik
Sv: Hvor reiser man hvis man vil til varmere strøk i juli billigst mulig?Joda, men det stresser egentlig ikke meg å dytte fire badehåndklær nedi en av koffertene. Og det er mer miljøvennlig. Jeg bare MÅTTE ha med det siste aspektet der, det er nemlig ikke så ofte jeg kan bruke akkurat det argumentet. |
|
|
|
|
|
#54 |
|
Kontrollfrik
Sv: Hvor reiser man hvis man vil til varmere strøk i juli billigst mulig?Nå venter jeg egentlig bare på at noen skal si at tyngre kofferter gjør at flyet bruker mer bensin. |
|
|
|
|
|
#56 |
|
kamerat
|
Sv: Hvor reiser man hvis man vil til varmere strøk i juli billigst mulig?Mikrofiberhåndklær, som sagt.
|
|
|
#58 |
|
kamerat
|
Sv: Hvor reiser man hvis man vil til varmere strøk i juli billigst mulig?Har du truffet MEG?
|
|
|
#59 |
|
Står på egne ben
Helt uaktuelt å bruke nye håndkler som er uvasket og lukter ekkelt når en kjøper dem diverse steder i sydenland. De hånklene er i alle fall ikke rene der de henger gatelangs på diverse stativer. Og jeg nekter å vaske på ferie også. Sær. |
|
|
|
|
|
#60 |
|
Kontrollfrik
Joda, men vi har mer enn en gang lett nesten forgjeves etter vaskerier i Hellas. Det var nesten lettere på backpacking i østen. |
|
|
|
![]() |
|
|