|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Om du skulle velge giftering nåJeg ville valgt den samme, den er helt perfekt! Fikk den spesialbestilt fra Tyskland. Så den i en katalog og visste at det måtte bli den. Det er nå over 9 år siden.
|
|
|
#2 |
|
|
Sv: Om du skulle velge giftering nåJeg vet ikke merket på våre ringer, men min giftering ble omgjord av gullsmed på Bogstadveien (som nå er skobutikk); det ble satt inn en diamant. Våre har et evighetssymbol på siden, er det noen som vet hvilket merke dette kan være? Ligner på Tiddeliboms ring. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Sv: Om du skulle velge giftering nåDa jeg var gift hadde jeg forlovelsesring med diamant og litt bred giftering i børstet gull med avrundede kanter. Jeg ville ikke valgt børstet gull igjen - jeg synes overflaten ble fort slitt og heller så ut som en litt småripete blank ring, men formen var fin. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
maler
|
Sv: Om du skulle velge giftering nåJeg har ikke giftering. Den forsvant en novemberdag i 2005 på skifterommet til operasjonsstua. Siden har jeg ikke hatt noen ring på. Mannen har sin fortsatt. Det er gullringer, 3mm med noe stripemønster. Idag hadde jeg valgt en enkel ring med en diamant i. Jeg lurer litt på om man egentlig kjøper ny ring hvis den gamle blir borte.
|
|
|
#5 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Om du skulle velge giftering nåForlovelsesringene våre var matt hvitt gull med skråsnitt i gult gull på, veldig lekre. Men vi jobbet begge som kokker, og mannen en god stund lengre enn meg, og innen to år var hans ikke hvit og matt lengre, den var stripete og gul.
|
|
|
#6 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Om du skulle velge giftering nåJeg har den samme som Elise. Fornøyd med den |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Om du skulle velge giftering nåHar ganske enkle ringer i gult gull. Bitte litt avrundet. Hadde blitt noe lignende, men tyngre/dyrere tror jeg. Har en 'budsjett-ring' egentlig. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
Sv: Om du skulle velge giftering nåJeg har også lignende ring so. Elise. En uten diamant og en med. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Om du skulle velge giftering nåVi var 20 og ganske (eller veldig) blakk da vi giftet oss og hadde ringer tegnet av mannens forlover, som var gullsmed. De var fine, men mannen sin ble veldig slitt. Vi smeltet de derfor om da vi hadde 15 års bryllupsdag, vi har 4,5 mm brede gullringer og på min er det hjerter utenpå i hvitt gull. Vi har navn gravert på utsiden og spesiell tekst inni. Sist redigert av 007 : 13-04-13 kl 21:05. Årsak: mm, ikke cm.. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
lettere utlada
|
Sv: Om du skulle velge giftering nåMulig jeg hadde valgt andre hadde jeg skulle gifte meg nå, men jeg er veldig glad i de vi har.
|
|
|
#11 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Om du skulle velge giftering nåJeg hadde valgt den samme som vi valgte da, for 15 år siden. 4 mm brede ringer i hvitt gull. På samme finger har jeg en noe smalere alliansering med en diamant. Disse to sammen er veldig meg, og det er skjelden jeg har andre smykker på meg. Gult gull har jeg arvet mye av, men det bruker jeg aldri og har heller aldri brukt. Det var derfor vi valgte hvitt gull til gifteringene også, gult gull ville jeg ikke ha. Sist redigert av emm : 13-04-13 kl 20:01. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Om du skulle velge giftering nåSamme som eg har - heilt vanlig ring i gult gull. Mannen brukar sin kvar dag - eg gløymer det ofte...
|
|
|
#14 |
|
Tvåtusentalssuffragett
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Sv: Om du skulle velge giftering nåJeg elsker gifteringen min, og ville valgt akkuat den samme igjen. Enkle, nokså smale ringer i hvitt gull, med en slags stiplet stripe på midten. Jeg husker ikke prisen (det er 14 år siden vi fant dem, på første og beste (og, når jeg tenker etter, siste) tur til en gullsmed. Men jeg kan aldri tenke meg at de var dyre; alt var meget nøkternt da vi skulle gifte oss.
|
|
|
#15 |
|
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Om du skulle velge giftering nåVille valgt den samme:
|
|
|
#17 |
|
Tvåtusentalssuffragett
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Sv: Om du skulle velge giftering nå
I en krik (eller krok) av et bildekk som lå i garasjen. Vi hadde helårsdekk, og lot være å skifte til sommerdekk et år. Året etter skulle sommerdekkene på igjen, og da Xian-mannen bukserte dem ut av garasjen sa det kling-kling, og der trillet ringen ned foran føttene hans. Vi ble så glade!
|
|
|
#18 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Om du skulle velge giftering nåDen samme. Går til alt siden den har tre farger.
Sist redigert av Miss Norway : 14-04-13 kl 10:51. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Småbyfrue
Medlem siden: Apr 2013
Hvor: I huset vårt...
![]() |
Sv: Om du skulle velge giftering nåVi har glatte ringer i gult gull. Ønsket meg egentlig hvitt gull, men er nå glad for at det ble gult, da jeg har oppdaget at jeg kler det bedre enn sølv/hvitt gull.
|
|
|
|
#20 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Om du skulle velge giftering nåVåre forlovelsesringer er tradisjonelle i glatt, gult gull. Mannen har den som giftering også mens jeg har alliansering i hvitt gull med 7 diamanter.
|
![]() |
|
|