Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hull i skoene etter en knapp måned. Klage?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-04-13, 18:03   #41
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hull i skoene etter en knapp måned. Klage?

Jeg hadde klaget.

Sånn på siden så kjøpte jeg cherrox til minsten på tampen av høsten '12 og tok vi de i bruk igjen i mars, og det var hull i dem etter noen dager, og jeg var usikker på reklamasjonen siden de tross alt var 5 måneder gamle, men det var ikke noe problem på Eurosko.

Gammel 26-04-13, 18:05   #42
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Klag!

Slik så alltid skoene til guttene mine ut før. Eldste sine ser fremdeles slik ut, men han elsker det, og kjører på med Shoe Goo. Yngste bruker disse fra Adidas (mine som nå er 3-4 år gamle) og de er like hele uansett hva han bedriver.

Gammel 26-04-13, 18:32   #43
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hullet foran ville jeg nok ikke akseptert som reklamasjon, men om de er jevnt over mer slitte enn alderen, så kan det gå. Tenker jeg.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-13, 18:53   #44
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg synes hullet på tåa ser ut som et slitasjehull etter sykling eller dissing. Altså bremsing av fart på et hardt underlag. Min erfaring er at det skal ganske solide sko til, helst med plasttupp, for at det skal holde. Jeg tror ikke jeg hadde klaget, med mindre produsenten lover at skoen skal tåle hard bruk.

Gammel 26-04-13, 18:55   #45
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nabojenta; adisas superstars vil han slett ikke ha, det er nemlig det pappaen går med og dermed gæmlissko.

Hadde han skatet med dem hadde jeg latt det fare og pøst på med shoegoo, men jeg syns jo de bør tåle løping, klatring og hopping.

Isbjørn; selvsagt er det et slitasjehull. Men som jeg har påpekt, han har ikke syklet, ikke sparkesyklet og ikke bremset huska mot noe annet enn sand. Det eneste han kan ha gjort er muligens å krabbe på asfalt (uten at jeg ser for meg at det er hovedaktiviteten til en åtteåring). Og det syns jeg barnesko skal tåle.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-13, 18:56   #46
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sko må tåle å bli brukt, tenker jeg. Jeg ville forsøkt meg med en klage, det kan neppe skade.

Gammel 26-04-13, 20:05   #47
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Isbjørn; selvsagt er det et slitasjehull. Men som jeg har påpekt, han har ikke syklet, ikke sparkesyklet og ikke bremset huska mot noe annet enn sand. Det eneste han kan ha gjort er muligens å krabbe på asfalt (uten at jeg ser for meg at det er hovedaktiviteten til en åtteåring). Og det syns jeg barnesko skal tåle.

Jeg tenker at om det er asfaltkryping man bedriver, så forventer jeg at buksene slites hull på - men ikke skoene. Slitt ja, men ikke hull.

Gammel 26-04-13, 20:11   #48
Isbjørn

Isbjørn sin avatar

Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Han gjør ikke noen spesielle aktiviteter på skolen da? Dette må jo være mandagsutgave av sko hvis han bruker dem "pent", og da er det jo verdt å klage.

Gammel 26-04-13, 21:31   #49
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isbjørn, her.

Han gjør ikke noen spesielle aktiviteter på skolen da? Dette må jo være mandagsutgave av sko hvis han bruker dem "pent", og da er det jo verdt å klage.

Ikke i følge ham selv. Sparkesyklene har ikke blitt pakket frem ennå fordi det har vært såpass mye grus ute. Han klatrer i klatrestativ, trær, balanserer, løper, spiller slåball, husker (i sandkassa) og slike ting. Han er jo absolutt en aktiv gutt som er høyt og lavt, og klærne bør tåle en støyt. Men jeg har aldri opplevd å få hull på skoene før, selv ikke etter en hel sesong, og det er hvertfall ikke noe jeg forventet av sko med ekstra forsterkning på tåa.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-13, 22:00   #50
Isbjørn

Isbjørn sin avatar

Standard

Slik du beskriver aktiviteten hans, burde du klage, ja. Såpass må skoen tåle.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:42.