|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ed Hardy = fjortis?
det har jeg og. Er jeg da en grunerløkkadame(gæmlis)?
![]() |
#2 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Ed Hardy = fjortis?Jeg har aldri hørt om merket, og tror aldri jeg har sett skoene. Ikke som jeg har lagt merke til, hvertfall. *utenfor*
![]() |
![]() |
#5 |
This is normal!
|
Nå fikk du de som bor der til å høres veldig uniformerte ut.
![]() |
![]() |
#6 |
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ed Hardy = fjortis?Bruk det man liker tenker jeg....som nærmer meg 50 med stormfart. Vil du bruke det, så bruk det :-) Man blir fort nok så gammel at man må gå rundt i "gæmlis" klær uansett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Personlig pessimist
|
Det samme tenker jeg. Jeg må innrømme at denne typen tråder forundrer meg litt. Bryr man seg virkelig i så stor grad hvem andre mener klærne/skoene man bruker passer for? Jeg er antageligvis for lat og for sliten til å bry meg, for jeg går i det jeg liker/har råd til/får tak i, lykkelig uvitende om hvilke bydeler i Oslo som kler seg i det samme (antagelig ingen av dem, innser jeg
![]() |
![]() |
#8 |
© All rights reserved
|
Ikke jeg, i alle fall. Jeg får av og til litt panikk når jeg ser at jeg går likt kledd som elevene mine, da føler jeg meg av og til som en gæmlis som er krampefjotis. Men det er jo ikke så stor forskjell på hva 16-åringer og 40-åringer går kledd i og vi kjøper veldig mye av klærene våre på samme sted. Mye HM, Vero Moda, Floyd, Lindex, Cubus og andre kjedebutikker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Ed Hardy = fjortis?Jeg liker sneakers jeg, men hadde ikke sett/hørt om disse før. Jeg liker nok best når det er ensfarga, men synes definitivt de er kule.
![]() |
#11 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Ed Hardy = fjortis?Jeg syns de var kjempefine, for øvrig, særlig stilettene. Men jeg er jo alltid sånn 4 år sen eller noe, i hvert fall i forhold til Tallulah.
![]() |
#12 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Ed Hardy = fjortis?Jeg synes det er litt Harry. Noe mellom Moods of Norway og Desigual. Har ikke sett noen ungdommer med det?
![]() |
#17 |
Erfaren nok
|
Ja, den moten er ikke jeg helt med på heller..
![]() |
#18 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Ed Hardy = fjortis?Jeg måtte google og syntes de var gøy på håret. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Ed Hardy = fjortis?Disse skoene var kjempepoppis da jeg var i USA i 2010, og jeg forbinder skoene med barn/ungdom. Det er sikkert noen som kaller voksne i Ed Hardy krampefjortis, slik mange kaller Converse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Glamorøs
|
Men det er jo litt slik. Alle miljøer har sine uniformer og Ed Hardy blir sett på som harry av hipsterne. Iron Fist er opprinnelig skateklær og har dermed litt mer kred. Ikke har de diiiiiger logo heller. Men hipsterne ville nok ikke gått i de heller.
![]() |
|
|