|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Det ultimate spisebordetMood fra Bolia er fine bord, både det runde og det firkantede. Ellers liker jeg også DT20. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Smugleser
|
Sv: Det ultimate spisebordetJeg vet om noen med et ganske stramt hus som er veldig fornøyd med superellipsen. Det var 14 (sic!) rundt det på søndag, og det er ikke trangt. Har jeg hørt.
|
|
|
#8 |
|
Epikur
|
Sv: Det ultimate spisebordetWow, den spisestuen fra Stryn møbler! Med skjenk! Jeg sikler!
|
|
|
#9 |
|
Bedreviter
|
Sv: Det ultimate spisebordetVi har dette bordet fra en dansk produsent ved navn "Trekanten Hestbæk". Modellen lyder det klingende navnet "AH400". Det er heltre valnøtt og kommer også i eik. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Det ultimate spisebordetKjempelekkert, Teo. Enig med det om hel plate. Det er sikkert utrolig flott i et lyst kjøkken. Med champis på.
|
|
|
#12 |
|
Bedreviter
|
Sv: Det ultimate spisebordet
Jeg kan bekrefte at dette bordet kler både champis og rød og hvit vin. Det kan endatil brukes med øl. :anvendelig: |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Det ultimate spisebordetJeg synes Skovby-bordet er fint. Kan trekkes ut.
|
|
|
#14 |
|
Erfaren
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Det ultimate spisebordetVi har bord i Ask fra brødrene Andersen . Tror det er 105 x210 til vanlig med mulighet for yttligere 120 i forlengelse . Vi sitter 8 med god plass til vanlig . Bordet fåes i flere tresorter . Vårt er kjøpt hos Blåmann. Klassisk og enkelt . |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Det ultimate spisebordetDu kan sjekke ut HoleDesign.no Der er det et bord som heter dobbeltstål eller noe sånt som er fint. Der kan du også få skreddersydd egne ting med corian f.eks.
|
|
|
#16 |
|
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Det ultimate spisebordetOg det røde bordet var kjempekult!
|
|
|
#17 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Det ultimate spisebordetEr det noen som har erfaring med helt runde bord? Dette likte jeg egentlig litt, det ser ut som et forvokst kafébord, men er 135 cm Ø. Der kan legges i 3 ileggsplater med tilsammen 120 cm, så da blir det 255 langt. Litt lite, men du får jo 3 på hver ende, tenker jeg?
|
|
|
#18 |
|
Glamorøs
|
Sv: Det ultimate spisebordetDa jeg vokste opp hadde vi et rundt herskapsbord fra 1800-tallet. Det var faktisk utrolig praktisk og hyggelig. Det hadde 2-3 ileggsplater og kunne bli ganske avlangt til bursdagsselskaper og middager. Hadde ikke vi arvet det gigantiske teakbordet vi har nå hadde jeg definitivt gått for et rundt bord. Hjørnene er bare dødplass uansett.
|
|
|
#19 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Det ultimate spisebordet
Vi hadde faktisk et rundt spisebord også, grønnbeiset tre.
|
|
|
#20 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Det ultimate spisebordetVi hadde rundt bord med ileggsplater før. Det er kjempehyggelig og har man plass til et stort blir det jo praktisk også. Det gir litt mer selskapsfølelse med rundt bord.
|
![]() |
|
|