|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#43 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Abort etter uke 12
Men jeg diskuterer ikke abort generelt, jeg sier at jeg håper hun ikke gjennomfører det. Og kommentaren om at å gi råd og fraråde fremmede mennesker å gjøre noe er merkelig, må jeg bare le av. *peker på hvor vi er* |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Abort etter uke 12
Vet du hva...jeg synes du skal lytte til det du selv sier her... Du selv ønsker ikke innerst inne å ta abort. Da skal du tenke gjennom dette virkelig nøye.
|
|
|
#45 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: trøndelag
![]() |
Sv: Abort etter uke 12Hei igjen! Jeg vil igjen si takk for alle fine tilbakemeldinger. Gode ord og råd hjelper i en mørk situasjon, selv om det er fra fremmede |
|
|
|
|
|
#47 |
|
maler
|
Sv: Abort etter uke 12Lykke til! Jeg vet hva det vil si å ikke bli glad for en sent oppdaget graviditet. Det er tøffe tak. Det tar lang tid å venne seg til tanken og det kan være styrete å jobbe seg rundt de praktiske hindringene. Kanskje er du ikke helt på plass i hodet før det nærmer seg engang, men det er veldig sjelden man hører om noen som angrer på et barn. Men lykke til! Min tasser rundt her nå og er absolutt verdt den ekstra innsatsen. Jeg håper du får den samme opplevelsen.
|
|
|
#50 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Abort etter uke 12Godt å se at du tok en avgjørelse nå.
|
|
|
#51 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Abort etter uke 12Så godt at du har tatt en avgjørelse. Det letter nok mange kilo fra dine skuldre
|
|
|
#52 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Abort etter uke 12Ønsker dere masse lykke til og håper det blir en berikelse for dere når sjokket har lagt seg og dere får litt tid på dere. Krysser fingrene for ok svangerskap med lite plager. |
|
|
|
![]() |
|
|