|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Tråden om besøkshjem/avlastningshjem
Jeg hadde aldri tenkt noe slikt om det ikke var for den andre tråden først. Men jeg ser jo nå at jeg nok har "overtolket" litt.
|
|
|
|
#2 |
|
Ny-schmy
Medlem siden: May 2013
Hvor: Rogaland
![]() ![]() |
Sv: Tråden om besøkshjem/avlastningshjemSå flott at dere ønsker å hjelpe på denne måten! Og selv om lønna ikke er så mye å bli fet av nødvendigvis, så er det da lov å kalkulere med at man tjener litt på det også. Så lenge motivasjonen ellers er den riktige, og det syns jeg du gir inntrykk av at den er.
|
|
|
|
#3 |
|
Ny-schmy
Medlem siden: May 2013
Hvor: Rogaland
![]() ![]() |
Sv: Tråden om besøkshjem/avlastningshjemHvilken "andre tråd" er det dere snakker om?
|
|
|
|
#4 |
|
Librocubicularist
|
Sv: Tråden om besøkshjem/avlastningshjem
Den kor HI spør om det er marknad for barnevakttenestar, fordi han vil ha litt ekstra inntekt.
|
|
|
|
#5 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Tråden om besøkshjem/avlastningshjemJeg er helt enig med det nokon skriver og er glad at noen (nokon |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Tidsklemt
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tråden om besøkshjem/avlastningshjemJeg synes det høres ut som noe dere bør undersøke videre!
|
|
|
|
#7 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tråden om besøkshjem/avlastningshjemAltså, ærlig talt. Studerer man, så jobber man på si for å tjene penger. At man ønsker å jobbe innenfor sitt fag-eller interesssefelt bør vel bare være et pluss.
|
![]() |
|
|