|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Stadig innom
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvis du skulle malt stuen din i dag ...?Tror jeg hadde delt veggen i to med en fin bord av tapet, og så hadde jeg malt okergult oppe og bonderødt nede. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Erfaren
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvis du skulle malt stuen din i dag ...?Jeg har bestemt at vi skal ha Marrakech hjemme i stua. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvis du skulle malt stuen din i dag ...?
Prøvde meg på den, og hos oss ble den rett og slett heslig mot parketten. Den så spygrønnbrun ut. Så vær forsiktig og prøv den først.. Vi endte opp med refleksjon etter den bommerten.
![]() |
#4 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Hvis du skulle malt stuen din i dag ...?Varmgrå er fint sammen med brun sofa?
![]() |
#5 |
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvis du skulle malt stuen din i dag ...?Jeg har marrakech og elsker den. Bre det ikke er hvitt er det greit for min del. Er så lei det.
![]() |
#6 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hvis du skulle malt stuen din i dag ...?Vi har en eller annen varm gulfarge. Husker ikke hva den heter. Vi hoppet elegant over både den hvite, kaffe. og grå perioden.
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Hvis du skulle malt stuen din i dag ...?Noe.... annet enn lysegult!
![]() |
#8 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hvis du skulle malt stuen din i dag ...?Mange sier grå her. Så hvilke grånyanser går fint med brunt og beige av møbler? Jeg synes fargene med grånyanser er mye "lettere" en de som går i brunt og beige.
![]() |
#9 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hvis du skulle malt stuen din i dag ...?Har tenkt litt og kommet fram til at jeg ville ha valgt en eller annen lys gul om jeg skulle malt igjen. Ikke hvitt med et hint av gult altså. Er så lei av den slags, må ha farger!
![]() |
#10 |
Impulsiv innimellom
|
![]() Sv: Hvis du skulle malt stuen din i dag ...?Vi har nettopp malt stua vår i Shabby blå som den lokale maleforretningen har laget selv. Har fått overraskend mye skryt og vi er veldig fornøyd selv. Folk trodde vi var crazy som valgte noe annet enn hvitt.
![]() |
#11 |
:)
![]() Sv: Hvis du skulle malt stuen din i dag ...?
Kjempefint. Men tenker det er kun pent til lyse møbler.
![]() |
#12 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hvis du skulle malt stuen din i dag ...?Fin blåfarge. Kan den likne litt på gustaviansk blå?
![]() |
#13 |
Impulsiv innimellom
|
![]() Sv: Hvis du skulle malt stuen din i dag ...?Nei, ligner litt på Sjøgløtt, hvis jeg ikke husker helt feil. Vi har lysgrå sofa og sort TV-møbel og det funker veldig fint. Men TV-møbelet blir nok skiftet ut til noe lysere etterhvert, men det er fordi jeg ikke er så glad i sort.
![]() |
#14 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Hvis du skulle malt stuen din i dag ...?Jeg malte stuen for noen måneder siden, i fargen Sand, gyllen gråbeige, fra Jotun. Er veldig, veldig fornøyd. Stuen er lys og ganske stor, ca 50 kvadratmeter og med ganske blandet interiør, jeg synes rett og slett alt er blitt penere med ny farge på veggene, stuen ser myk og delikat ut, mer samlet og helhetlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Hvis du skulle malt stuen din i dag ...?Vi har Sand på veggene i stua vår, som for øvrig er møblert med Liatorpmøbler (+ en del mørkebrune). Funker fint, synes det er fint med litt kontrast mot de hvite møblene. Spisestua mi liker jeg enda bedre, den er malt i Laurbær, som altså er en grønnfarge, og har møbler i hvitt og valnøtt.
![]() |
![]() |
#16 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvis du skulle malt stuen din i dag ...?Vi har lyyyys grå, morgendis heter den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvis du skulle malt stuen din i dag ...?Jeg har tenkt å male kjøkkenet i skumring, håper det går til hvitt ikeakjøkken, at den ikke blir for blå.
![]() |
|
|