Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Det er bare å innrømme det...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-05-07, 23:29   #1
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det er bare å innrømme det...

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Brainstorm.

Av en eller annen grunn tenker jeg på Sondre Lerche når jeg hører den sangen..

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-07, 23:38   #2
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Av en eller annen grunn tenker jeg på Sondre Lerche når jeg hører den sangen..

Ikke helt ulikt, nei. Hva heter Sondre Lerche på latvisk, toffen?

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-07, 23:47   #3
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh... Grand Prix ja. Det har liksom dabbet litt av for meg de siste årene, men kanskje vi kan få opp GP-stemningen her på FP? Jeg er en sånn psyko-GP-babe som i mange år har sittet og gitt hver enkelt poengsum, i sånne poengtabeller fra avisen. Skjønner ikke hvorfor søstra mi og andre alltid har ledd av meg. Hvordan skal man ellers huske hva som er "bra" og dårlig når poengene deles ut?

Jeg har en del GP-sanger på hjernen fra barneskolealder. Men jeg tør ikke gjengi dem, for jeg aner ikke hvordan uttalen egentlig skulle være. Det er tross alt ikke mye språkkompetanse jeg hadde som syvåring. Men Herreys sine gyldne skor glemmer jeg ikke da. Jeg og søstra mi låste oss inne på do i frådende sinne da vi var i Sverige, men ikke fikk gå på Herreys konsert husker jeg.

Gammel 04-05-07, 15:12   #4
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Brainstorm.

Trodde du måtte ta en brainstorm for å komme på hva gruppa het.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-07, 15:24   #5
LaLuna
aldrende

LaLuna sin avatar

LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Er det flere enn meg som husker at Finland bidrag i 1982 het "Nuku pommin"?

Ikke det nei.

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-07, 20:58   #6
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tidligere pleide vi å ha storslagne MGP-fester, flagg og party og veddemål og hele pakken. Egentlig savner jeg galskapen litt ...
Skal vi ta en online-variant?

En ting skal forresten Guri ha - diksjonen er meget bra.

Gammel 03-05-07, 21:00   #7
Fluke

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Tidligere pleide vi å ha storslagne MGP-fester, flagg og party og veddemål og hele pakken. Egentlig savner jeg galskapen litt ...

Ja! Bare vi blir fulle nok blir det gøy.

Gammel 03-05-07, 21:11   #8
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Da er det en plan!

Gammel 03-05-07, 21:15   #9
Møøse
I could be violet sky

Møøse sin avatar

Møøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Da er det en plan!

Det er dårlig gjort! Alltid skal vi avholdsfolk holdes utenfor

Gammel 03-05-07, 21:19   #10
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Møøse, her.

Det er dårlig gjort! Alltid skal vi avholdsfolk holdes utenfor

Det er da plass til alle! De som blir fulle på øl, de som blir fulle på vin, de som blir full av sjokolade, og de som er propfull av lingvistiske finurligheter. :smisker:

Gammel 03-05-07, 21:01   #11
LaLuna
aldrende

LaLuna sin avatar

LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Du mener måten hu sier YOU på? (som er JU, med tynn u)

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-07, 21:05   #12
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av LaLuna, her.

Nei, ikke egentlig.

Men i motsetning til andre så er det ikke så mye "schnchishvcnagarymoore".

Gammel 03-05-07, 21:06   #13
Fluke

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, ikke egentlig.

Men i motsetning til andre så er det ikke så mye "schnchishvcnagarymoore".

Omg! Det satt vi og sang på en hel fest for ikke lenge siden. Det var gøy.

Gammel 03-05-07, 21:08   #14
Møøse
I could be violet sky

Møøse sin avatar

Møøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av LaLuna, her.

Ja, er hun ikke bare helt SKJØNN!!!!

Gammel 03-05-07, 21:10   #15
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bedårende.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-07, 10:18   #16
Møøse
I could be violet sky

Møøse sin avatar

Standard

Herlighet. Nå har jeg sett på klippene her på jobben. Tenkte det ga gid inspirasjon til å skrive konferanseinnlegg etterpå

Fy søren, så dårlig (ikke Guri Schanke, da selvsagt)! Sandra Kim synger jo helt redselsfullt. Jokkimokki er helt anonym synes jeg. Den latviske låta var OK, men "dansen" (krampetrekningene?? er han syk?) til sangeren er noe av det mest upassende til musikken jeg noensinne har sett. Han burde brukt et videoklipp av Johhny Logan og kjørt sangen sin oppå det, det hadde passa.
Nei, jeg tror ikke jeg skal se galskapen likevel jeg, bare Guri sin sang og så skru av og sitte og innbille meg at bare hun var med og at hun vant :lur:

Gammel 04-05-07, 10:20   #17
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Møøse, her.

Jokkimokki

(Hvordan havnet du i Finland?!)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-07, 10:57   #18
Møøse
I could be violet sky

Møøse sin avatar

Standard

Du vet, lingvistisk analyse er ikke min sterke side akkurat

(, det bare ligna sånn!)

Gammel 04-05-07, 13:28   #19
Nabbe
Skrekkøgle

Nabbe sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Dersom man fjerner i'ene, så er det Jokkmokk, og det er i Sverige, ikke i Finland.

Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-07, 21:53   #20
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har også vært på noen sånne og det er jo bare morsomt. Med poenggiving av en annen verden der alt var lov. Det ble veldig vanskelig å kåre en vinner til slutt, men moro var det.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:07.