|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Godt eller ikke godt | |||
| Jeg er veldig glad i godteri, men velger å ikke spise det. |
|
11 | 4,95% |
| Jeg er veldig glad i godteri, men begrenser det så mye som mulig. |
|
85 | 38,29% |
| Jeg er veldig glad i godteri, og spiser det når jeg føler for det. |
|
74 | 33,33% |
| Godteri er ok, men jeg foretrekker kaker. |
|
11 | 4,95% |
| Jeg liker faktisk ikke godteri noe særlig. |
|
11 | 4,95% |
| Jeg er ikke glad i noe som er søtt. |
|
3 | 1,35% |
| Gi meg heller noe salt. |
|
39 | 17,57% |
| Ja til godteposer også for voksne. |
|
41 | 18,47% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 222. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Det er bare en fase
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ditt forhold til godteri?Alt går i grisen. Hver dag. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Borte
|
Sv: Ditt forhold til godteri?Elsker godteri og særlig sjokolade, men begrenser det alt jeg kan for å greie å holde vekten. Har innsett at det blir en livslang kamp for min del.
|
|
|
#6 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Ditt forhold til godteri?Jeg er ikke glad i søtt og kunne fint klart meg uten godteri, sjokolade, kaker og desserter resten av livet. Jeg burde vært tynn som en strek.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Skriv og skriv og skriv
Hvor: Det meste er nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ditt forhold til godteri?Jeg spiser heller forrett enn dessert, for å si det sånn.
|
|
|
#8 |
|
Øyboer
Sv: Ditt forhold til godteri?Jeg er sukkeavhengig. Eller jeg var. Jeg elsker snop, kaker, desserter osv. Jeg kuttet snop for 107 dager siden er er glad for hver dag det går bra. Går bedre nå, og ting smaker mye søtere enn det gjorde før sånn at jeg blir veldig lei og kvalm av en is. Men jeg kommer nok til å havne utpå igjen en gang og da er det snop som står i hode på meg. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Fortynnet
|
Sv: Ditt forhold til godteri?Jeg er veldig glad i sjokolade, kaker og desserter, men begrenser det. Har oppdaget at sukkersuget er vekk etter maks en uke, og at jeg stort sett spiser veldig mye mindre mengder av sånne ting nå som jeg har hatt en veldig streng periode med lite sukker. Eller, det var før sommeren, i sommer har det vært litt mer. Straks tilbake til havrelefsa nå. Sist redigert av Filifjonka : 06-08-13 kl 21:27. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: Ditt forhold til godteri?Elsker sjokolade, Maarud potetgull med paprika og et kresent utvalg av smågodt.
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Ditt forhold til godteri?Jeg er glad i godteri, og spiser det når det passer meg, nesten. Begrenser det litt da.
|
|
|
#12 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Ditt forhold til godteri?Jeg elsker godteri og spiser det akkurat når jeg vil. Men nå skal jeg slutte med det. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Ditt forhold til godteri?Jeg er meget glad i godteri, da spesielt sjokolade. Prøver å begrense meg for å holde vekten. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Ditt forhold til godteri?Jeg tåler sukker dårlig, så det begrenser seg selv, men jeg er ikke så glad i snop at det er noe tap. Potetgull, derimot... Men det har vi sjelden i hus til hverdags.
|
|
|
|
#18 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Ditt forhold til godteri?Er veldig glad i sjokolade spesielt, og noe smågodt. Må begrense noe (i perioder er jeg flink og kutter alt), men så blir det litt i andre perioder. Velger også sjokolade litt med omhu. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Ditt forhold til godteri?Gi meg bringebærskaller!
|
![]() |
|
|