|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er det beste med at hverdagen snart er her igjen?Hverdag er finfine saker. Dagene flyter på gode rutiner, ungene får stimulert de små grå på skolen, jeg får bruke dagene på den fine arbeidsplassen, helgene får verdi igjen. Det er masse å glede seg over.
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Hva er det beste med at hverdagen snart er her igjen?Jeg synes det er kjempefint å komme inn igjen i gamle og nye rutiner. Det fungerer absolutt best for å få gjort de "riktige tingene", og ikke bare det jeg har aller aller mest lyst til akkurat nå (=ferie |
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Sv: Hva er det beste med at hverdagen snart er her igjen?Jeg er rutineglad og har dessuten såpass små barn at tre uker ferie og farting hit og dit med til dels upraktiske forhold, baby som er i "alle andre enn pappa og mamma og storesøster er skumle"-fasen og toåring som tester grenser er litt slitsomt, selv om jeg er aldri så glad i dem. Så her ser jeg frem til å nyte de siste 6 ukene (!) av permisjonen med lille, store babyen, få rutiner på plass igjen, bli hakket sunnere og gå mye mer tur. Og så vet jeg at toåringen elsker barnehagen, så jeg tror jommen hun har mye å se frem til der, hun også.
|
|
|
|
#4 |
|
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
Sv: Hva er det beste med at hverdagen snart er her igjen?Jeg synes det er litt deilig å slippe å finne på noe å gjøre hver dag. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hva er det beste med at hverdagen snart er her igjen?Jeg har alltid likt hverdag.
|
|
|
#6 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Hva er det beste med at hverdagen snart er her igjen?Hverdagen er fin den - hadde ikke satt så stor pris på ferien om det ikke hadde vært hverdag innimellom.
|
|
|
#8 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Hva er det beste med at hverdagen snart er her igjen?Det gode med hverdagen er nettopp at den er hverdag. Det trygge og alminnelige og limet i tilværelsen. Jeg er glad i ferie, men også glad i hverdag. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Leser
|
Sv: Hva er det beste med at hverdagen snart er her igjen?Jeg liker høsten, og jeg liker å ha rutiner. Denne høsten er litt anderledes, for jeg gruer meg litt - tror det blir voldsomt travelt (flere grunner til det, ikke en grunn)
|
|
|
#10 |
|
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er det beste med at hverdagen snart er her igjen?Jeg liker rutiner. Det skal bli godt når skolen starter opp igjen imorgen. det har vært 8 deilige uker. ikke at jeg har hatt fri i 8 uker, men det er deilig når jeg har kun meg og tenke på om morgenen og færre biler på veien. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Sv: Hva er det beste med at hverdagen snart er her igjen?Kø på veien, hadde jeg glemt |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Hva er det beste med at hverdagen snart er her igjen?Ja, at vi nærmer oss jul. At jeg er igang med nedtelling og forberedelser, det er jo kos.
|
|
|
#13 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Sv: Hva er det beste med at hverdagen snart er her igjen?Barnehage og at Sønnemannen får brukt seg litt mer enn han har fått gjort i ferien. Jeg er i permisjon så det er ikke så mye som ligner på hverdag for min del, men det blir greit å komme i gang med skolearbeid og å være mer sosial igjen.
|
|
|
#14 |
|
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er det beste med at hverdagen snart er her igjen?At Asperger-gutten min får tilbake en mer rutinefylt hverdag, og forhåpentligvis kutter ned på tullet han har drevet med i sommer. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
can-jur
|
Sv: Hva er det beste med at hverdagen snart er her igjen?Jeg liker hverdager jeg.
|
|
|
|
#16 |
|
Hvor: østfold
Sv: Hva er det beste med at hverdagen snart er her igjen?Skole,SFO, barnehage. Ungene i seng om kvelden. Gubben i rutine- og alenetid (ehm...studietid lizzom) til meg. Troverdig unnskyldning til å ikke gjøre husarbeid. Og et sosialt liv utenom familie
|
|
|
#17 |
|
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
Sv: Hva er det beste med at hverdagen snart er her igjen?Jeg liker ikke hverdager.
|
![]() |
|
|