|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er det beste med at hverdagen snart er her igjen?Jeg synes det er litt deilig å slippe å finne på noe å gjøre hver dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Hva er det beste med at hverdagen snart er her igjen?Godt med rutiner og at ungene kommer i gang med treningene igjen, selv om det betyr massiv logistikkutfordring.
![]() |
#43 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva er det beste med at hverdagen snart er her igjen?- rutiner
![]() |
#44 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er det beste med at hverdagen snart er her igjen?Jeg elsker ferie! Jeg elsker at vi er en familie som trives sammen, og i eget selskap. Jeg elsker at vi etter hver ferie tenker at vi hadde orket være mye mer sammen og. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hva er det beste med at hverdagen snart er her igjen?Jeg har alltid likt hverdag.
![]() |
#47 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: Hva er det beste med at hverdagen snart er her igjen?Hverdagen er fin den - hadde ikke satt så stor pris på ferien om det ikke hadde vært hverdag innimellom.
![]() |
#49 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Hva er det beste med at hverdagen snart er her igjen?Det gode med hverdagen er nettopp at den er hverdag. Det trygge og alminnelige og limet i tilværelsen. Jeg er glad i ferie, men også glad i hverdag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Leser
|
![]() Sv: Hva er det beste med at hverdagen snart er her igjen?Jeg liker høsten, og jeg liker å ha rutiner. Denne høsten er litt anderledes, for jeg gruer meg litt - tror det blir voldsomt travelt (flere grunner til det, ikke en grunn)
![]() |
#51 |
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er det beste med at hverdagen snart er her igjen?Jeg liker rutiner. Det skal bli godt når skolen starter opp igjen imorgen. det har vært 8 deilige uker. ikke at jeg har hatt fri i 8 uker, men det er deilig når jeg har kun meg og tenke på om morgenen og færre biler på veien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Hva er det beste med at hverdagen snart er her igjen?Kø på veien, hadde jeg glemt |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hva er det beste med at hverdagen snart er her igjen?
Signerer. Og, jeg har forresten ferie enda, jeg, hatt siden 30. juni og skal ha to uker til.
![]() |
#54 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Hva er det beste med at hverdagen snart er her igjen?Ja, at vi nærmer oss jul. At jeg er igang med nedtelling og forberedelser, det er jo kos.
![]() |
#55 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() Sv: Hva er det beste med at hverdagen snart er her igjen?Barnehage og at Sønnemannen får brukt seg litt mer enn han har fått gjort i ferien. Jeg er i permisjon så det er ikke så mye som ligner på hverdag for min del, men det blir greit å komme i gang med skolearbeid og å være mer sosial igjen.
![]() |
#56 |
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er det beste med at hverdagen snart er her igjen?At Asperger-gutten min får tilbake en mer rutinefylt hverdag, og forhåpentligvis kutter ned på tullet han har drevet med i sommer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
can-jur
|
![]() Sv: Hva er det beste med at hverdagen snart er her igjen?Jeg liker hverdager jeg.
![]() |
![]() |
#58 |
Hvor: østfold
![]() Sv: Hva er det beste med at hverdagen snart er her igjen?Skole,SFO, barnehage. Ungene i seng om kvelden. Gubben i rutine- og alenetid (ehm...studietid lizzom) til meg. Troverdig unnskyldning til å ikke gjøre husarbeid. Og et sosialt liv utenom familie
![]() |
#59 |
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Hva er det beste med at hverdagen snart er her igjen?Jeg liker ikke hverdager.
![]() |
|
|