Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva er det beste med at hverdagen snart er her igjen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-08-13, 23:53   #41
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er det beste med at hverdagen snart er her igjen?

Jeg synes det er litt deilig å slippe å finne på noe å gjøre hver dag.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-13, 08:33   #42
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Godt med rutiner og at ungene kommer i gang med treningene igjen, selv om det betyr massiv logistikkutfordring.
Jeg begynner i ny jobb 1.9 og er kjempespent!

Gammel 18-08-13, 08:38   #43
Blånn
Bør lage seg en tittel selv

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

- rutiner
- jobb - jeg liker å jobbe
- ulike aktiviteter starter opp igjen

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-08-13, 09:05   #44
Krem

Medlem siden: Oct 2006
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Jeg elsker ferie! Jeg elsker at vi er en familie som trives sammen, og i eget selskap. Jeg elsker at vi etter hver ferie tenker at vi hadde orket være mye mer sammen og.

Men; jeg elsker også hverdagen og. Jeg har en jobb jeg er glad i, som gir meg mye. Jeg liker at det skjer noe på ettermiddagene, og at vi treffer på hyggelige folk på fotballtreninger og andre arrangementer. Jeg liker når vi har stresset hjem fra jobb, ordnet middag, og så brått har vi litt tid til å prate igjen. Og jeg liker smutthullene i hverdagen som brått gir 5 minutter med en samtale, en uventet klem og noe annet som løfter dagen. Jeg liker å se at mannen min og jeg sammen drar lasset så fint, så vi klarer å få hverdagen i orden.

Og jeg liker at helgene er fri, etter en arbeidsuke!

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-13, 11:32   #45
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Jeg tror jeg nyter de små minuttene alene enda mer i hverdagen. Sånn som nå:sol, kaffe, dagsrevyen og alene hjemme.

Enig

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-13, 13:25   #46
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har alltid likt hverdag.
Og jeg liker det nå også. Jeg går akkurat nå en litt annerledes, uvant, rar og spennende tid i møte, som alenemor, men det blir bra det også tror jeg.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-13, 13:57   #47
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Hverdagen er fin den - hadde ikke satt så stor pris på ferien om det ikke hadde vært hverdag innimellom.

Hverdagen starter for fullt her i morgen, da er alle i gang med sitt, fritidsaktiviteter starter opp, og lekser må følges opp.

Jeg liker høsten og skolestart. Litt sånn "blanke ark" -følelse - mange muligheter foran oss. Rutiner er fint, og jeg gleder meg til å ta fatt på et nytt arbeidsår med elever og kolleger. Vi har hatt en fantastisk ferie sammen, men ungene har likevel godt av å ikke serves av oss hele tiden. Og så liker jeg høsten - ruskevær, tekopp, bok og levende lys... (Vinteren kunne vi godt hoppet over...) Og så kan jeg begynne å planlegge neste ferie.

Gammel 18-08-13, 14:04   #48
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Høst

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-13, 19:10   #49
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det gode med hverdagen er nettopp at den er hverdag. Det trygge og alminnelige og limet i tilværelsen. Jeg er glad i ferie, men også glad i hverdag.

I høst har jeg masse spennende som skjer på jobb og det gleder jeg meg til.

Og så gleder jeg meg til fredagsettermiddagene og starten på helgen. Jeg setter mer pris på helg når det ikke er helg hele tiden.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-13, 19:14   #50
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker høsten, og jeg liker å ha rutiner. Denne høsten er litt anderledes, for jeg gruer meg litt - tror det blir voldsomt travelt (flere grunner til det, ikke en grunn)

Gammel 18-08-13, 20:42   #51
Sonar

Sonar sin avatar

Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg liker rutiner. Det skal bli godt når skolen starter opp igjen imorgen. det har vært 8 deilige uker. ikke at jeg har hatt fri i 8 uker, men det er deilig når jeg har kun meg og tenke på om morgenen og færre biler på veien.

Hverdager trengs for at vi skal sette pris på ferien og fridager.

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-13, 20:48   #52
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Kø på veien, hadde jeg glemt

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-13, 22:20   #53
millact

millact sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Ingenting egentlig.. Eller jo vi er nærmere jul.

Signerer. Og, jeg har forresten ferie enda, jeg, hatt siden 30. juni og skal ha to uker til.

Gammel 18-08-13, 23:07   #54
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Ja, at vi nærmer oss jul. At jeg er igang med nedtelling og forberedelser, det er jo kos.

Og nå som første uka på jobb er over kjenner jeg at joda, hverdagen fungerer den, og da er det godt når det er helg. I alle fall blir det det, når vi får ei normal helg. Det er visst... skal vi se... denne var det bursdagsfokus, neste er det bryllup, neste er mannen opptatt så jeg får aleneansvar for ungene store deler av helga, neste er det bryllup, og neste er det bryllup. Men om en måned, DA kommer de normale helgene! De der fredas ettermiddag er taco og kos med ungene, lørdag er shopping, besøke besteforeldre, slappe av hjemme, hvor vi deler på å sove lenge hver sin morgen, og i det hele tatt.

Joda, hverdagen er ikke så ikke, men sånn et par dager etter at ferien er over, når kroppen enda er i feriemodus, så kjennes det ikke slik ut. Nå er det ikke så ille, og jeg kjenner at jeg ser frem mot hverdagshelger... Bryllup er gøy det altså, men tre stk på fire uker er litt heftig...

Gammel 18-08-13, 23:11   #55
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Barnehage og at Sønnemannen får brukt seg litt mer enn han har fått gjort i ferien. Jeg er i permisjon så det er ikke så mye som ligner på hverdag for min del, men det blir greit å komme i gang med skolearbeid og å være mer sosial igjen.

Men sånn ellers er ferie med familien min veldig deilig og kunne gjerne vart dobbelt så lenge.

Gammel 19-08-13, 12:54   #56
C3PO
Earthling

C3PO sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

At Asperger-gutten min får tilbake en mer rutinefylt hverdag, og forhåpentligvis kutter ned på tullet han har drevet med i sommer.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-13, 13:19   #57
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker hverdager jeg.
Jeg trives veldig godt på jobben og selv om vi bare har hatt ei uke med ferie, synes jeg det er godt å være tilbake.
Dessuten går det mot høst og roligere dager. Mørke kvelder og snø

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-13, 13:25   #58
era

era sin avatar

Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Skole,SFO, barnehage. Ungene i seng om kvelden. Gubben i rutine- og alenetid (ehm...studietid lizzom) til meg. Troverdig unnskyldning til å ikke gjøre husarbeid. Og et sosialt liv utenom familie Og ferdig med ut i solen å være aktiv maset!

Gammel 19-08-13, 15:56   #59
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg liker ikke hverdager. Hver dag burde vært en fest!
Jeg kjeder meg fort og synes stress på ettermiddagen er bare masete, lekser, middag, treninger, kamper etc. Så jeg kunne godt ha jobbet redusert. Derfor må jeg også alltid ha noe å se fram til, planlegge ferie, helgetur, juleferie, oppussing etc.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:33.