|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Har du noen gang blitt oppringt fordi noen har funnet barnas klær/utstyr med tlf.Ja, fra Ruter (vott), privatperson (stjålet sparkesykkel) og OSL (iPod). Den siste alene er nok til at jeg villig vekk står og klistrer.
|
|
|
#3 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du noen gang blitt oppringt fordi noen har funnet barnas klær/utstyr med tlf.Jeg har blitt ringt oppp av en som fant en sekk. Firmaet hans sendte den til og med til oss.
|
|
|
#4 |
|
trøtt
|
Sv: Har du noen gang blitt oppringt fordi noen har funnet barnas klær/utstyr med tlf.Ja, lillesøsters drikkeflaske som hun hadde lagt fra seg på tur i skogen har jeg fått tilbake. Og selv har jeg sendt mange smser om gjenglemte plagg og hvor de befinner seg.
|
|
|
#5 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Har du noen gang blitt oppringt fordi noen har funnet barnas klær/utstyr med tlf.Fant en sparkesykkel inni en busk en gang, ringte og sa fra og de ble veldig glade siden den var stjålet og barna lei seg.
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Har du noen gang blitt oppringt fordi noen har funnet barnas klær/utstyr med tlf.Nei aldri blitt oppringt og ikke ringt selv heller.
05 og 08 Sist redigert av millact : 27-08-13 kl 22:02. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Grisejente
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du noen gang blitt oppringt fordi noen har funnet barnas klær/utstyr med tlf.Ja, faktisk! I fjor sommer ringte en hyggelig dame og sa at hun sto med jakken til en av mine små i hånden, like ved den og den campingplassen. Navnet var ikke kjent for meg, så jeg spurte hvor denne plassen lå. Og den lå en del timers kjøretur unna! (Jakka ble borte på skolen...) Jeg visste ikke helt hva jeg skulle gjøre med saken, men endte med å spørre damen veldig pent om hun hadde noen mulighet til å ta den med seg og sende den til meg mot en liten kompensasjon. Det ville hun gjerne. Jeg tror jeg satte inn 100 kr ekstra til henne for bryderiet. Det var snakk om en høyt elsket polarn og Pyret vindfleecejakke.
|
|
|
#9 |
|
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du noen gang blitt oppringt fordi noen har funnet barnas klær/utstyr med tlf.Aldri klær, men guttungen ramlet i en bekk en gang. Søkk våt til halsen og med telefon som ikke virket. En forbipasserende dame fant nummeret mitt på håven hans og han fikk ringt hjem. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Har du noen gang blitt oppringt fordi noen har funnet barnas klær/utstyr med tlf.Jeg er blitt oppringt en gang. Guttungen mistet et DS-spill på toget. Noen unger ringte og hadde funnet det. Jeg trodde vi ble enige om at om de skulle sende spillet til oss, med deres adresse, og så skulle vi sende dem noe til gjengjeld.
|
|
|
#11 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Har du noen gang blitt oppringt fordi noen har funnet barnas klær/utstyr med tlf.Jepp, da jeg la igjen 3 regnjakker på en kiosk.
|
|
|
#12 |
|
Ute på tur
|
Sv: Har du noen gang blitt oppringt fordi noen har funnet barnas klær/utstyr med tlf.Ja, vi er blitt oppringt for et star wars lasersverd, en jakke og en mobil. Alt er eldstemann sitt.
|
|
|
#13 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Har du noen gang blitt oppringt fordi noen har funnet barnas klær/utstyr med tlf.Jeg må også innrømme at lapper har forhindret langvarig stjeling fra min side. Det er ikke alltid jeg har full oversikt over hvor mange rosa regnbukser vi egentlig har.
|
|
|
#14 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Sv: Har du noen gang blitt oppringt fordi noen har funnet barnas klær/utstyr med tlf.
Bilen er ikke merket med klistrelapp, derimot har bilen registreringsnummer.
|
|
|
#15 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Har du noen gang blitt oppringt fordi noen har funnet barnas klær/utstyr med tlf.
Jeg har gitt beskjed i barnehagen om at hvis ikke de andre foreldrene merker tingene sine så er det mulig de havner hos oss.
|
|
|
#16 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Har du noen gang blitt oppringt fordi noen har funnet barnas klær/utstyr med tlf.Ja, som andre har jeg fått barnet mitt tilbake på den måten.
|
|
|
#17 |
|
flisespikker
|
Sv: Har du noen gang blitt oppringt fordi noen har funnet barnas klær/utstyr med tlf.Nei, aldri ringt. Men en gang kom vi hjem og fant en pose hengende på døren der det lå en selskinnstøffel (merket med både adresse og telefonnummer) som hadde blitt mistet på trikken samme morgen.
|
|
|
#19 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Har du noen gang blitt oppringt fordi noen har funnet barnas klær/utstyr med tlf.Nope. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Yes, we can!!
|
|
![]() |
|
|