Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Aap-navere igjen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-08-13, 10:55   #1
Perhonen
Pessimistisk Optimist.

Perhonen sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Aap-navere igjen

http://www.adressa.no/nyheter/politi...cle8169553.ece

Man tjener mer på å være "naver" enn på å jobbe påstås det. Kan det virkelig stemme? Min ene sønn er en såkalt "naver", og har utbetalt 9000 kroner i måneden. Han er psykisk syk, ikke akkurat velfungerende, han trenger hjelp med det meste. Hjelperen er meg.

Hvis det er mer lønnsomt å nave enn å jobbe, med den lønnen er ungdom utrolig dårlig betalt.

Jeg har også en sønn på 17 år, som jobber deltid. Han har 109 kr timen nå, går opp til 145 når han fyller atten. Hvis han jobber fulltid vil han da ha en månedslønn på ca 23000. 277000 i året. Nesten tre ganger så mye som min mellomste sønn. Og så skulle det lønne seg å nave?

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:54.