|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
| Se resultatene: Farger du håret ditt for å dekke over grå hår? | |||
| Ja, jeg er mellom 30 og 50 år, har grå hår og farger håret for å dekke over disse |
|
69 | 35,03% |
| Nei, jeg er mellom 30 og 50 år, har grå hår, men farger ikke håret for å dekke over disse |
|
31 | 15,74% |
| Jeg er mellom 30 og 50 år og har ikke grå hår |
|
97 | 49,24% |
| Deltakere: 197. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
endelig ferdig studert
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En poll om hårfargingsvanerEr 40 år, har farget håret i flere år fordi jeg synes min egen hårfarge er kjedelig. Har ikke grå hår iflg. frisøren min.
|
|
|
|
#42 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En poll om hårfargingsvaner44 og jeg har gjort det hver femte uke de siste årene, for jeg har grått hår, masse, og særlig framme
|
|
|
|
#43 |
|
Textrovert
|
Sv: En poll om hårfargingsvanerJeg er snart 44. Jeg har ikke grå hår, men jeg har ganske grått hår, om du skjønner forskjellen. Jeg har farget håret i over 15 år, så jeg vet egentlig ikke når jeg begynte å bli grå. Men jeg farget altså håret lenge før det ble "nødvendig".
|
|
|
#44 |
|
Strikker
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En poll om hårfargingsvanerJeg er 38 og har noen få grå hår. Farger ikke håret, og sist gang jeg bytta frisør lurte den nye frisøren på om jeg farga håret eller om fargen var min egen.
|
|
|
#45 |
|
Må man ha en tittel?
Hvor: Trondheim
Sv: En poll om hårfargingsvaner43 år og farger håret. I all hovedsak så er det for å skjule grå hår, men også for å friske opp litt.
|
|
|
#46 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Oslo
Sv: En poll om hårfargingsvanerJeg farger håret, men har gjort det så lenge at jeg ikke aner om det er noen grå hår oppi der. Motivet for fargingen er altså ikke å dekke over grå hår, men å freshe opp en litt kjip farge.
|
|
|
#47 |
|
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En poll om hårfargingsvanerJeg har ikke hatt min opprinnelige hårfarge siden jeg var 18 år. Nå er jeg 35 år, har noen få grå har i tinningen, men de napper jeg ut med pinsett. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
Sv: En poll om hårfargingsvanerJeg faller utenfor pollen, er over 50 og farger ikke.
|
|
|
#49 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: En poll om hårfargingsvanerSukk. Fingrene og mobiltastene samarbeidet ikke, så jeg stemte på det midterste alternativet selv om det skulle være det siste. Noen som kan fikse? |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Hvor: østfold
Sv: En poll om hårfargingsvanerHar farget håret siden jeg var 15 i diverse farger har skjeldent hatt min egen. Men før farget jeg når jeg hadde lyst nå farger jeg ca hver 4-5 uke pga det grå.
|
|
|
#51 |
|
heimføing
|
Sv: En poll om hårfargingsvanerJeg har "alltid" farget håret, bare for gøy, og har ikke tenkt å slutte med det bare fordi at det nå er blitt noe grått innimellom. Tror jeg kommer til å fortsette med det også når jeg snart vokser ut av undersøkelsen din. |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: En poll om hårfargingsvanerJeg er 34, har ikke funnet noe grå hår enda (på meg selv i alle fall. Mannen har, jmf annen tråd) og har til dags dato aldri farget håret mitt.
|
|
|
#53 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: En poll om hårfargingsvanerJeg er fortsatt 50 og farger ikke. Jeg har noen grå hår og har lyst til å farge, men har så mye eksem i hodebunnen at jeg ikke tar sjansen. :grå:
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#55 |
|
X First Lady
Re: Sv: En poll om hårfargingsvaner
Samme her |
|
|
|
|
|
#56 |
|
kamelkonsument
|
Sv: En poll om hårfargingsvanerBle plutselig mye grått, gitt. Så når det blir for ille, gjør jeg noe med det.
|
|
|
#57 |
|
Erfaren
Medlem siden: Apr 2012
![]() ![]() |
Sv: En poll om hårfargingsvanerNærmer meg slutten av 30-årene med stormfart, og har noen grå hår spredt rundt i håret. Foreløpig innbiller jeg meg at det ikke synes (men nå begynner det å bli såpass mye grått i luggen at den oppfatningen snart må realitetsjusteres). Jeg farger ikke, og har ingen planer om å begynne med det heller. Vi får se om jeg endrer mening når håret virkelig begynner å bli synlig grått, men forhåpentlig er det lenge til. |
|
|
|
|
|
#58 |
|
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Sv: En poll om hårfargingsvanerJeg er fortsatt ung nok til å være inkludert.
|
![]() |
|
|