|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Inspirerende husarbeidstips ønskes!Hadde jeg bare kunnet programmere mannen til å legge/sette ting på plass med en gang (hvorfor sette glasset på benken rett ved oppvaskmaskinen?), hadde mye vært gjort, tror jeg.
|
|
|
#2 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Inspirerende husarbeidstips ønskes!
Her tror jeg mye hadde vært gjort hvis jeg kunne programmert meg selv til det samme. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Inspirerende husarbeidstips ønskes!Jeg skrubber dusjvegger når jeg er i dusjen, mens hårkuren virker |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Sv: Inspirerende husarbeidstips ønskes!Denne tråden har inspirert meg til å vaske bad, støvsuge en etasje, vaske og brette klær på vaskerommet, rydde kjøkken. I morgen skal eldste støvsuge andre etasjen, og vaske det andre badet. Så når jeg kommer hjem fra jobb, skal jeg kjøpe en bukett blomster ( altfor sjelden), og bare ha fredag. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Sv: Inspirerende husarbeidstips ønskes!Jeg vurderer sterkt robotstøvsuger når jeg skal tilbake i full jobb, synes jeg drasser støvsugeren rundt hele uka. Ellers funker det å holde på 15 minutter pr dag. Tar gjerne en etasje i gangen og involverer mann og unge.
|
|
|
#6 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Inspirerende husarbeidstips ønskes!Jeg har forresten et genialt tips, tro det eller ei! Jordan engangsservietter til dassen! Jeg har aldri vasket toalettet så ofte som etter at disse kom i salg. Jeg vasker doen hver eneste dag, det tar femten-tjue sekunder. Jeg fatter ikke hva vi gjorde før. Virkelig. Pakken ligger i baderomskuffen og er lett tilgjengelig. Det er genialt at de kan spyles ned i do. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Epikur
|
Sv: Inspirerende husarbeidstips ønskes!Vi har også sånne, Hyacinth. I dotilvenningsfasen med de to minste blir det litt søl og gris og det er mye lettere med disse serviettene enn å dra frem vaskebøtte og kluter.
|
|
|
#8 |
|
Fjellpiper
|
Sv: Inspirerende husarbeidstips ønskes!Jeg tok i bruk mitt eget råd og laget en lang liste for helga. Ett av punktene er å lage en fast husarbeidsliste over "vedlikeholdet". Akkurat nå er det nemlig sånn at grunnjobben må tas først. |
|
|
|
![]() |
|
|