|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hva ler du høyt av?Atle Antonsen er genial. Jeg holdt på å daue av Etaten.
|
|
|
#2 |
|
--
|
Sv: Hva ler du høyt av?Første gang jeg så denne: (Kilde: youtube.com) |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Hva ler du høyt av?Og så ler jeg høyt inni meg når pasienter sier veldig ufrivillig morsomme ting som da en veldig søt og yndig gammel dame kom inn med brudd og jeg spurte "har du noen andre sykdommer?"
|
|
|
#5 |
|
etterpåklokest
|
Sv: Hva ler du høyt av?
Jeg lo høyt av denne. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
One of These Days
|
Jeg ler høyt av dette! I tillegg ler jeg så jeg griner av Eddie Izzard. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva ler du høyt av?Lunch.
|
|
|
#8 |
|
Panzerekstremfeminist
|
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Hva ler du høyt av?Nettopp slikt ler jeg høyt av!
|
|
|
#10 |
|
Panzerekstremfeminist
|
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hva ler du høyt av?Jeg ler mest av andre folks historier om hva de har gjort og tenkt, tror jeg. Om det er mannen min, kollegaer, venner Atle Antonsen, Michael McIntyre eller Graham Norton er uviktig.
|
|
|
#14 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hva ler du høyt av?Michael McIntyre in the gym. (Kilde: youtube.com) Rhod Gilbert suitcase (Kilde: youtube.com) Text from my dog ![]()
|
|
|
#15 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Hva ler du høyt av?Jeg ler av alt. Som Kokos ler jeg så jeg griner av Texts from Dog. Jeg ler høyt av ungene mange ganger om dagen. Pappaen min som sjelden sier noe, men når han først gjør det er det verdens morsomste. (Kilde: youtube.com) Kevin Bridges (Kilde: youtube.com) Og en haug med andre. Britiske panel-quizshows: (Kilde: youtube.com) Solsidan. Asbjørn Brekke show. Ylvis. Raske Menn. (Kilde: youtube.com) |
|
|
|
|
|
#16 |
|
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hva ler du høyt av?Jeg ler høyt av Q.I. En av favorittene er når Alan Davies beskriver den gang han tok kattene til veterinæren, i bil. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Eklektisk
|
Jeg liker også Q.I. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hva ler du høyt av?Å! Å! Å! (Kilde: youtube.com)
|
|
|
#20 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
|
![]() |
|