|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Jeg elsker Queen!
Mica er sikkert Mika: (Kilde: youtube.com) Hvordan får jeg lagt inn YouTube direkte i meldingen? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Esj, Mika hadde jo ingenting i denne tråden å gjøre, dette er jo en nostalgitråd for EKTE musikk, ikke søppel. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Borte
|
Sv: Jeg elsker Queen!Beatles stiller helt i sin egen klasse syns jeg. Ingen over, ingen til siden. Jeg tror ikke jeg kjenner et eneste menneske som ikke har et forhold til Beatles på et eller annet nivå. Jeg tror de må være verdens største band. For meg er de det.
|
|
|
#4 |
|
intro
|
For meg også!
|
|
|
|
#5 |
|
Nymotens gammeldags
Hva sa han? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
intro
|
Han hadde omtrent ikke hørt om dem, hadde ikke noe forhold til Beatles overhodet. (Det var Beatles-kveld i Idol, og han slet skikkelig med å finne noe å synge, for han hadde knapt hørt en eneste sang. Og så skal det innrømmes at han endte opp med en Beatles-låt jeg aldri hadde hørt før
|
|
|
|
#7 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Jeg elsker Queen!Ja, det er jeg helt enig i. Jeg er selv vokst opp med Beatles, da mine foreldre (spesielt pappa) var blodfan, en større fan enn pappa har jeg ALDRI noensinne vært ute for. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Jeg elsker Queen!Den har jeg hørt, men herreguud? Er det mulig? Det skulle vært skuddpremie på sånne. Beatler er jo skikkelig kulturhistorie, noe man burde ha lært om på skolen. |
|
|
|
![]() |
|
|