Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Metallica på Valle Hovin 10/7

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-07-07, 15:57   #1
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Metallica på Valle Hovin 10/7

Noen som tør tippe når Metallica går på scenen? Er litt usikker på når vi skal dra. Bekkenet mitt orker ikke timesvis med oppvarming og venting.

Gammel 10-07-07, 16:27   #2
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Metallica går på scenen klokken 20:30, det sier iallefall så på nettsidene til Oslo Spectrum. Turboneger skulle fra 18:00 til 18:30 og så skulle HIM etter det. Metallica skal spille frem til 23:00.

Gammel 10-07-07, 17:05   #3
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk Adrienne! Du er en knupp.

Gammel 10-07-07, 17:06   #4
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi sitter og ser på konsertfolket fra kjøkkenvinduet akkurat nå, og kan umulig bo langt fra Tiddelibom.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-07, 18:15   #5
lil'c
Passiv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Metallica på Valle Hovin 10/7

Åh, jeg er littegrann misunnelig ja..
Men jeg kunne uansett ikke dratt.

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-07, 18:24   #6
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Enjoy!

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-07, 19:31   #7
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Jeg er umåtelig misunnelig!

Kos dere, dere heldiggriser med billetter!

Gammel 11-07-07, 08:34   #8
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

For en nabo artet det hele seg slikt: man kunne gjort en formue på pant ved å samle ølflasker. Mange av de tissetrengte konsertgjengerne tisset i tujahekken rett utenfor kjøkkenvinduet. :urk: og to tissetrengte jenter ringte på og fikk låne do...
Konserten varte til 2330, så jeg vil tro det var god valuta for pengene for publikumet! da jeg skulle sove i går, lå jeg og hørte fyrverkeri, Enter Sandman og annet.

I dag er det dagen derpå. Håper de ansvarlige får ryddet opp raskt, det ser ut som en svinesti.

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-07, 08:53   #9
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Skulle gjerne ha vært der.
Hadde det blåst litt mer enn det gjorde kunne jeg sittet hjemme og hørt, men den gang ei.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-07, 21:29   #10
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Hytta vår ligger tydeligvis også i nærheten av konserten.... hoerer de nå....

Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-07, 23:58   #11
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Standard

Hjemme igjen. Knallkonsert! Metallica, Kirk Hammet ( ) og mannen min ( ) - det måtte bare bli knall.

De spilte en del fra Master of puppets, det synes jeg var bra. Dessuten spilte de Orion, noe jeg ikke kan huske at de har gjort på de tidligere konsertene. Vi sto fem mil unna scenen - på slutten helt bakerst. Det var artig å få helheten når det ble mørkt - med fyrverkeri (One) og stas. Dessuten fikk jeg med meg et helt nytt element under konserter, tusener av mobilkameraer som filmet i mørket. En erstatning for ligtheren.

Jeg synes det er artig å titte på folk på konserter også. Man har de ordentlige rockerne, nerderockerne og de normale (?) (med HH-regnjakke). Også de møkkfulle som spiller luftgitar da. Jeg vet ikke helt hvilken kategori jeg tilhører. Heldigvis kanskje.

Gammel 11-07-07, 11:16   #12
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg synes det er artig å titte på folk på konserter også. Man har de ordentlige rockerne, nerderockerne og de normale (?) (med HH-regnjakke). Også de møkkfulle som spiller luftgitar da. Jeg vet ikke helt hvilken kategori jeg tilhører. Heldigvis kanskje.

Herlig beskrivelse!

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-07, 01:09   #13
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Det var knallbra!

Gammel 11-07-07, 07:56   #14
Garbella
Til tider hjulbeint

Garbella sin avatar

Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Helt fantastisk!!! Og eldstemann på 10 er nå innført i konsertverdnen Han er strålende fornøyd.

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-07, 09:00   #15
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Georgine, her.

Helt fantastisk!!! Og eldstemann på 10 er nå innført i konsertverdnen Han er strålende fornøyd.

Metallica som sin aller første konsert - det blir et minne for livet, det...

Gammel 11-07-07, 11:37   #16
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1272
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er litt lykkelig nå. Og lurer på hvor mange FP'ere jeg serverte i baren!

Min første Metallicakonsert. Og jeg fikk betalt for det.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-07, 21:14   #17
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg er litt lykkelig nå. Og lurer på hvor mange FP'ere jeg serverte i baren!

Min første Metallicakonsert. Og jeg fikk betalt for det.

Du serverte ikke meg. Men jeg kunne jo hilst på deg hvis jeg visste hvem du var.

Det var min 4. Metallica konsert, og det er like sinnsykt kult hver gang. Jeg kommer nok i kategorien blodfan.

Gammel 13-07-07, 21:07   #18
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg kom meg ikke avgårde.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:57.