|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Ville du ha møtt på reunion for barneskolen? | |||
Ja, så klart! Spennende å oppdatere seg på gamle kjente. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
97 | 47,09% |
Ja, sikkert greit nok det. |
39 | 18,93% |
Jeg ville ikke hatt så veldig lyst, men jeg hadde møtt. |
23 | 11,17% |
Nei, det har jeg ingen interesse av. |
34 | 16,50% |
Nei, jeg trenger jo ikke det når jeg har oppdatert meg på facebook. |
2 | 0,97% |
Aldri i livet om jeg vil se de dustene igjen! |
10 | 4,85% |
Jeg hadde hatt veldig lyst, men hadde ikke turd ... |
1 | 0,49% |
Deltakere: 206. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Går stille i dørene
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ville du møtt på en reunion for barneskolen?Jeg tror ikke jeg hadde gjort det. Gymnaset - antakeligvis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
er her
|
![]() Sv: Ville du møtt på en reunion for barneskolen?Ja helt klart !
![]() |
#43 |
Quiet, please
|
![]() Sv: Ville du møtt på en reunion for barneskolen?Ja, absolutt. Jeg er altfor nysgjerrig til å la en slik sjanse gå fra meg.
![]() |
#44 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ville du møtt på en reunion for barneskolen?Ja, absolutt! Det hadde vært kjempekoselig
![]() |
#45 |
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ville du møtt på en reunion for barneskolen?Jeg har vært på flere, men sist gang var så tragisk at jeg lovte meg selv at det skulle bli siste gang.
![]() |
#46 |
Javel
|
![]() Sv: Ville du møtt på en reunion for barneskolen?Ja absolutt. Vi har hatt både 10 og 20 års jubileum for ungdomsskolen, og det har vært kjempekjekt.
![]() |
#48 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Ville du møtt på en reunion for barneskolen?Jeg har allerede vært på to stykker, den ene var jeg med og arrangerte, så svaret er ubetinget ja. Sånt er så moro!
![]() |
#49 |
Leser
|
![]() Sv: Ville du møtt på en reunion for barneskolen?Mja. Jeg hadde sikkert dratt. Jeg gikk på barneskolen der moren min bor i dag, så, vel, det er alltid greit med et lite besøk. Tror jeg. Jeg synes barneskolen er så lenge siden at det kjennes som i et annet liv. Hadde jo vært gøy å sett folk igjen.
![]() |
#50 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Ville du møtt på en reunion for barneskolen?Tviler sterkt.
![]() |
#51 |
Alltid like optimist
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ville du møtt på en reunion for barneskolen?JAAAAAA!!!!!!!
![]() |
#52 |
Audacious
|
![]() Sv: Ville du møtt på en reunion for barneskolen?Ja, det hadde jeg, men ikke med enorm entusiasme. Jeg var på ungdomsskolereunion i fjor, og hadde intet mindre enn fjorten mareritt i de tre månedene før. Barneskolen var ikke så traumatisk, men det var jo mange av de samme menneskene jeg så på ungdomsskolereunion. Jeg sier så, ikke snakket med. De kule guttene fra barneskoleklassen min sluttet å snakke med meg da vi begynte på ungdomsskolen og kom i parallellklasser, og ingen av oss så noen grunn til å begynne igjen nå.
![]() |
#53 |
Blekksprut
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ville du møtt på en reunion for barneskolen?Klart jeg ville gått! Jeg har hatt en fantastisk flott barne-ungdoms-videregående-skoletid, så det hadde jeg gledet meg max til! |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
By the Sea
|
![]() Sv: Ville du møtt på en reunion for barneskolen?Hadde en kjempefin klasse på barneskolen, så dit ville jeg gått.
![]() |
#56 |
Usedvanlig begavet
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ville du møtt på en reunion for barneskolen?Ja.
![]() |
#57 |
Princess Skids and Scars
|
![]() Sv: Ville du møtt på en reunion for barneskolen?Ja det ville jeg absolutt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Ville du møtt på en reunion for barneskolen?ja, da har jeg nok gått, men helst ville jeg vel visst at noen av de jeg fortsatt har kontakt med kommer også.
![]() |
#60 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Ville du møtt på en reunion for barneskolen?Tror ikke jeg hadde prioritert det nei gitt. Klassen min besto av en haug med highschooldronninger som var veldig veldig kjedelige og jeg hadde tisset på meg i sjokk om en av dem hadde klart å si noe vettugt, fornuftig, morsomt eller interessant. En del av guttene var ålreite og de har jeg kontakt med likevel.
![]() |
|
|