Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Tyrkisk pepper

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-05-07, 22:54   #41
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tyrkisk pepper

Jeg fikk faktisk latterkrampe av å lese tråden.

Jeg liker i utganspunktet ikke lakris, men en tyrkershot har jeg sjelden takket nei til.

Gammel 09-05-07, 22:59   #42
MorStine
*elsker ENGA*

MorStine sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Øvre Romerike
Blogginnlegg: 2
MorStine er populærMorStine er populærMorStine er populærMorStine er populær
Standard

Atte, jeg røyk på en pose da jeg skulle betale for dieselen i sta... Atte, den bare lå der, sikker på at den hadde sånt glorielys rundt seg også, for jeg ble trukket mot den posen... Og nå er den halvtom, eller halvfull (hørte bedre ut)

Slike tråder får jeg unngå i fremtiden, dersom jeg ikke skal gå opp igjen det jeg har gått ned. Ryker nemlig på oreokake i helga, etter å ha fått oppskrift her...

Gammel 09-05-07, 23:00   #43
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Først nå tok jeg min første, etter å ha spist Lion, og herreguuuuud så godt!

Gammel 10-05-07, 06:41   #44
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Mmm ... Tyrkisk Pepper har jeg hysterisk dilla på hver gang jeg er gravid. I forrige svangerskap spiste jeg sikkert en halv pose om dagen, kanskje ikke så rart blodtrykket var litt høyt mot slutten.

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

ja, takk gjerne!!!
Her finnes ikke tyrkisk pepper å kjøpe, og etter å ha lest denne tråden har jeg jo bare såååååå lyst på tyrkisk pepper.

Jeg kan også sende, portoen blir kanskje litt billigere herfra. De selger det i Sjømannskirken her. $5,- for 180 g.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:24.