|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Halloween] Hva skal pøbelhunden være?Åh! Jeg har en brun puddel, hva søker dere på? Jeg googlet poodle costume og fikk rare rosa jenter i puddelkostymer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: [Halloween] Hva skal pøbelhunden være?Haha, gleder meg til å se resultatet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: [Halloween] Hva skal pøbelhunden være?Hun ble katt. Svart katt som var med heksemammaen sin på tur for å skremme barn. : mohaha:
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: [Halloween] Hva skal pøbelhunden være?
neste år, Mave!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: [Halloween] Hva skal pøbelhunden være?Stilig!
![]() |
#10 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: [Halloween] Hva skal pøbelhunden være?Neste år skal min være enten en flue - med selvvlysende øyne - eller en edderkopp. Tror jeg da.
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: [Halloween] Hva skal pøbelhunden være?Ser ingen bilde av hunden på instagram?
![]() |
|
|