Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Har du TV på kjøkkenet?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Se resultatene: Har du tv på kjøkkenet
Ja, den brukes mye 5 3,36%
Ja, men bruker den sjelden 1 0,67%
Nei, men ønsker meg 19 12,75%
Nei, erru gæærn 120 80,54%
Har ikke tv i det hele tatt 4 2,68%
Deltakere: 149. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-11-13, 16:23   #41
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har du TV på kjøkkenet?

Har ikke det nei, men nå har jeg jo åpen løsning så jeg har jo nesten praktisk talt TV på kjøkkenet.

Gammel 22-11-13, 16:32   #42
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Nei, og det vil vi ikke ha. Vi snakker sammen når vi spiser. : prektig:

Vi spiser i stua. Der er det TV, men heldigvis har den en av-knapp. Men egentlig tror jeg ikke vi ser TVen fra spisebordet.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-13, 16:40   #43
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, og jeg vil heller ikke ha det.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-13, 16:41   #44
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Har ikke og vil ikke ha tv på kjøkkenet. Vi har nok tv ellers. Har 4 stk men det er to av de som er i daglig bruk. Jeg har akkurat fått opp en tv på soverommet siden mannen okkuperer stua med spilling. Ser tv det om det er noe jeg absolutt vil se.

Gammel 22-11-13, 16:58   #45
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Nei. Jeg ser minimalt på tv fra før av og på kjøkkenet har jeg stort sett nok med kjøkkenoppgaver. Hender jeg har pcn der, men da er det pga en oppskrift.

Gammel 22-11-13, 17:30   #46
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, men det er ikke noe sånt erru gæærn heller. Har ikke svart i pollen.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-13, 17:40   #47
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Jeg har vokst opp med tv på kjøkkenet. Det er mindre drepen å vaske opp når man har tv på kjøkkenet.

Jeg krysset av for at jeg ønsker meg, for det var det som passer best. Det står ikke akkurat høyt på lista over ting jeg ønsker.

Samme her, oppvokst med liten TV på kjøkkenet.

Vi har det ikke, men vi har 5 TV-er (!!), så det flytter vel inn en på kjøkkenet når det pusses opp. Tre av TV-ene er pt ikke i bruk forøvrig, egentlig er det bare én som brukes daglig. Så joda.

Gammel 22-11-13, 17:43   #48
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Nei det har vi ikke.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-13, 17:48   #49
ElinM
På vei

ElinM sin avatar

ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Vi har, bruker den en del, og syns det er genialt. Vi bruker den nesten aldri når vi spiser sammen.

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-13, 18:09   #50
Odelia

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Vet ikke helt hva jeg skal svare. Vi har ikke TV på kjøkkenet, men kan dra tVen ut fra veggen og vri det mot spisebordet så vi trenger liksom ikke TV på kjøkkenet. Knotete forklart.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-13, 18:12   #51
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Vi har ikke, men svigers har.

Gammel 22-11-13, 18:13   #52
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Nei. Vi har kranglet om det , og jeg vant.

(Med tanke på at vi aldri ser tv, så skulle det bare mangle. )

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-13, 18:17   #53
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Nei, har ikke men ønsker meg. Men ikke så mye at det blir prioritert.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-13, 18:19   #54
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Om jeg skal gjøre noe langvarig rutinegreier så bruker jeg ipaden til å se netflix eller spille musikk. Ser nesten ikke vanlig TV så det er ikke noe jeg trenger på kjøkkenet.

Gammel 22-11-13, 18:37   #55
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Nei det har vi ikke, vi har ikke plass.

Gammel 22-11-13, 18:47   #56
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei. Vi har veldig åpen kjøkken/stueløsning, så det er ikke nok veggplass på kjøkkenet til en TV. Ikke savner jeg det heller, men jeg har ofte med meg iPhone/iPad/MacBook på kjøkkenet.

Jeg må innrømme at jeg synes dette skjærebrettet er litt kult:

Gammel 22-11-13, 19:17   #57
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 264
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Vi spiser i stua. Der er det TV, men heldigvis har den en av-knapp. Men egentlig tror jeg ikke vi ser TVen fra spisebordet.

Klart det går an å bruke stua til å spise i og å skru av tvn. Men når bruker man egentlig tv på kjøkkenet da, hvis man ikke har den på når man spiser? :fantasiløs: Vi bruker kjøkkenet til å lage mat, gjøre lekser og å spise. Og ingen av delene passer med å se tv. Stuene bruker vi til alt mulig, både med og uten tv på.
Har sikkert noe med å gjøre at jeg nekter å tro at det går an å se tv fra kjøkkenstoler. Men jeg registrerer jo at flere har sofa på kjøkkenet også, så jeg er åpenbart blitt en olding.

Gammel 22-11-13, 19:41   #58
GeekyGirrrl
Nærmer seg

GeekyGirrrl sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaprifol, her.

Jeg svarer i tråden, for ingen av alternativene passer. Vi har tv i stua, men har åpen løsning slik at vi kan se tven fra kjøkkenet. Men jeg ser ikke på tv mens jeg jeg lager mat selv om muligheten er der, hører egentlig heller på radio hvis jeg driver med noe tidkrevende.

Samme her.

Gammel 22-11-13, 20:22   #59
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Nei, har ikke plass eller behov.

Gammel 22-11-13, 20:45   #60
ingling

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Nei, og vil ikke ha det heller. Der vi bodde før hadde vi åpen løsning og så tven fra kjøkkenbenken, og det var greit noen ganger hvis en sto med langvarig matlaging, men nå har jeg så mye lyd og virrvarr rundt meg at det er deilig å ha tilnærmet ro på kjøkkenet (og heller la ungene se på tv i stuen ). Har av og til radio på nettbrettet hvis jeg vil ha musikk.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:42.