|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Ville du likt og brukt øreringene? | |||
| Ja, fin gave! |
|
52 | 46,02% |
| Ja, ok gave |
|
9 | 7,96% |
| Nja ... ville brukt dem for høflighets skyld |
|
7 | 6,19% |
| Nei, ville byttet |
|
45 | 39,82% |
| Deltakere: 113. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Er klassiske smykker safe?Jeg kunne ha brukt slike, om de var i sølv, men jeg hadde foretrukket at de var glatte.
|
|
|
#2 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Er klassiske smykker safe?
I gult gull så, men hadde de vært i hvitt gull så ville jeg ha byttet. Så ja, det kan være en fin, klassisk gave, men det kan også bli feil.
|
|
|
#3 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Er klassiske smykker safe?Jeg er ikke så veldig klassisk - bruker enten ingenting - eller store smykker. Jeg har nok brukt de lite - men for de som liker "enkle smykker" så er det nok en god deal.
|
|
|
#4 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er klassiske smykker safe?Eg hadde blitt veldig glad for desse og hadde brukt dei daglig. Dei kræsje på ingen måte med "stilen" min hverken på jobb eller privat.
|
|
|
|
#7 |
|
Glamorøs
|
Sv: Er klassiske smykker safe?Jeg tror du kan konkludere med at det noen ser på som klassisk ser andre på som masseprodusert, og det andre ser på som klassisk ser noen på som vintage.
Jeg syns ikke mitt behov for bling overgår andres behov for å vokse opp uten krig, eller med en jobb hvor man ikke står i fare for å dø hver dag. Eller syns du det er uvesentlig?
|
|
|
#8 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Er klassiske smykker safe?Jeg tror ikke noen som kjenner meg hadde kjøpt slike øredobber til meg. Jeg synes ikke de var så klassiske, og litt for "voksne" selv om jeg har passert 30 med grei margin...
|
|
|
|
#10 |
|
Fortynnet
|
Sv: Er klassiske smykker safe?
Det var i og for seg ikke det at de var i gult gull, men kombinasjonen med hvordan de så ut. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Stadig underveis
Sv: Er klassiske smykker safe?Jeg synes de i sølv/hvitt gull er fine og hadde blitt glad for de. Jeg har ikke en spesielt voksen stil.
|
|
|
#12 |
|
Men først, kaffe!
Sv: Er klassiske smykker safe?Jeg er enig med Røverdatter her. Har feks et hjerte-anheng med en liten sten i, som kanskje ikke er helt min vanlige stil, men som min svigrinne kjøpte i gave til meg for noen år tilbake. En gave hun sikkert strakk seg for å kjøpe i en periode med dårlig råd, og som jeg vet hun har tenkt på nettopp meg når hun handlet. Det er et av mine kjæreste smykker. Jeg har få smykker, men det er en fin betydning bak de alle for meg. Sist redigert av emm : 06-12-13 kl 17:32. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Fortynnet
|
Sv: Er klassiske smykker safe?Affeksjonsverdien, situasjonen og tanken bak teller selvfølgelig for meg også. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Erfaren
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Er klassiske smykker safe?Jeg er sær hva gjelder smykker og ville ikke ha brukt noe sånt, hadde blitt å bytte med en gang. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Epikur
|
Sv: Er klassiske smykker safe?Jeg hadde blitt mest glad for hvitt gull, uten diamanter. Eller med fairtrade diamanter.
|
|
|
#17 |
|
Sangfugl
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er klassiske smykker safe?Ønsker meg heller aldri smykker. Likte ikke øredobbene. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er klassiske smykker safe?Jeg hadde brukt dem dersom de hadde vært i hvitt gull. Jeg bruker ikke gult gull. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er klassiske smykker safe?Jeg hadde likt dem, enkle og pene. |
|