|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Tar du "Selfies"?Ja det hender,men da ikke kropp, kun tryne for å vise ny sveis, nye briller eller sammen med en av ungene. Så og si alt som finnes av bilder av meg har jeg tatt selv.
|
|
|
#2 |
|
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tar du "Selfies"?Ja det gjør jeg av og til.
|
|
|
#5 |
|
intro
|
Sv: Tar du "Selfies"?Jada. Jeg har til og med lagt ut et bilde av meg iført et antrekk til forveksling likt en utskjelt bikini som (den for meg forholdsvis ukjente) Miley Cyrus har stilt i, så jeg etterpå.
|
|
|
|
#6 |
|
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Tar du "Selfies"?Et par ganger. Siste gang var rett etter målgang på Birken. Størknet gjørme over hele fjeset |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Tar du "Selfies"?Nei, aldri.
|
|
|
#8 |
|
Lengter etter sola
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tar du "Selfies"?Hender det ja... fint lite andre bilder av meg.
|
|
|
|
#9 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Sv: Tar du "Selfies"?Nja. Nå har jeg ikke lest definisjonen av en selfie. Men om det er et bilde man tar av seg selv, så er det ytterst sjelden jeg gjør det. Gjorde det i fjor vinter for å dokumentere en skikkelig blåveis etter en fatal skitur.
|
|
|
#10 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Tar du "Selfies"?Det hender, ja. Særlig på snapchat, med mer eller mindre kledelige ansiktsuttrykk.
|
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
Sv: Tar du "Selfies"?For noen år siden drev jeg et forum der det var snakk om å nerde om en felles hobby. Og det medførte endel bilder av meg selv, men ikke med trutmunn eller uten klær akkurat. Mer for å vise frem ting som også var interessant for resten av medlemmene. Så da tok jeg endel bilder av meg selv og kjøpte fjernkontroll og tripod til kameraet for å slippe å mase på mannen om å ta bilder. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Passiv
|
Sv: Tar du "Selfies"?Det skjer, men jeg har veldig høy terskel for å legge det ut på facebook el.l. Det skal ikke så mye til før jeg blir litt forlegen og flau av selfiene jeg finner på facebook. Hvor har det blitt av bluferdigheten i samfunnet, liksom? :kniirk: |
|
|
|
#15 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Tar du "Selfies"?Ja, men aldri halvnaken. Jeg tar heller ikke i speilet, men "snur" kamera på mobilen. Selfies havner som nytt profilbilde eller på snap og noen ganger på instagram.
|
|
|
#16 |
|
Erfaren
![]() ![]() |
Sv: Tar du "Selfies"?Det hender, f.eks om jeg vil skifte profilbilde på FB eller annet sosialt media. Hender også jeg tar tullebilder av meg selv på vei til jobb, der jeg sitter i kø og kjeder meg. Da blir det sendt til venninne av meg som regel, hender hun sitter i kø også. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Tar du "Selfies"?Ja, selvsagt. Leser dere ikke bloggen min? |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Tar du "Selfies"?Når jeg tenker på "selfies" som jeg ler av, tenker jeg på bilder av voksne folk som poserer, gjerne med ansiktsuttrykk som jeg mer assosierer med en for sein kveld på byen enn slik jeg kjenner dem ellers. Jeg ler av at de velger akkurat den måten å fremstille seg selv på. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Medlem siden: Mar 2013
Sv: Tar du "Selfies"?Har dere ikke hørt det? Nå er det Helfies (hår) som gjelder! Selfies er såååå juli 2013 lzzm.
|
|
|
#20 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Tar du "Selfies"?Jeg unngår bilder av meg selv i den grad at det knapt finnes noen av meg. Så nei det gjør jeg ikke. |
|
|
|
![]() |
|
|