|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Og hva får dine foreldre til jul?Mamma får fotokalender, innrammet bilde av barna våre og mobiltelefon (spleiser med broren min).
|
|
|
#42 |
|
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
Sv: Og hva får dine foreldre til jul?Mamma får turbukse og trenings t-skjorte. Buksa ønsket hun seg, skjorta er overraskelse. Pappa vet jeg ikke ennå, enten sportsutstyr eller noen flasker god vin, tenker jeg. Sammen får de også fotokalender. Barna har visst også ordnet med noen gaver til dem.
|
|
|
#43 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Og hva får dine foreldre til jul?Svigers får hver sin Doro mobiltelefon. Enkel utgave som de vel kanskje forstår.
|
|
|
|
#44 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Og hva får dine foreldre til jul?De får bildekalender, skolebilder av ungene og nytt kjøkkenbestikk.
|
|
|
#46 |
|
Textrovert
|
Sv: Og hva får dine foreldre til jul?Mamma ønsket seg sånn selvvispende visp (hva den nå heter), så jeg kjøpte det pluss boka til Cecilie Enger: Mors gaver.
|
|
|
#50 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Og hva får dine foreldre til jul?Felles: et pledd jeg har hekla og kalender med bilde av ungene. Mamma: pysj og bok, pappa: gavekort på ølbryggingskurs
|
|
|
#51 |
|
Medlem siden: Jan 2011
Sv: Og hva får dine foreldre til jul?Vinkjøler og LED-lys. Og så har jeg planer om å dra på et utsalg for lokalmat i morgen for å kjøpe litt der til både mine foreldre og svigermor. |
|
|
|
|
|
#53 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Og hva får dine foreldre til jul?Mamma: armband og hanskar
|
|
|
#55 |
|
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Og hva får dine foreldre til jul?Mamma og mann; Sengesett og soda stream. |
|
|
|
|
|
#56 |
|
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Og hva får dine foreldre til jul?Tur til Istanbul (reise og hotell). Spleiser med broren min.
|
|
|
#57 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Og hva får dine foreldre til jul?Moder´n får etymologisk ordbok, tørrshampo i reisestr. og fuglemat. |
|
|
|
|
|
#58 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Og hva får dine foreldre til jul?I år blir det en rimelig kaffemaskin med kapsler, for etter hun ble alene så er det jo fryktelig kjedelig å lage seg en kopp kaffe til bare seg selv. Maskinen i seg selv kostet ikke så mye, så da kjøper vi en del forskjellige kapsler ved siden av, så kan hun finne ut om hun liker det. Og hvis hun liker det så kan vi jo gå for en dyrere kaffemaskin seneret et år i spleiselag. |
|
|
|
|
|
#59 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Og hva får dine foreldre til jul?Mamma får en veske, litt nips og klær. Pappa får ingenting, han bor i utlandet og har aldri gitt oss adressen sin. |
|
|
|
|
|
#60 |
|
Multitaskingmaniac
|
Sv: Og hva får dine foreldre til jul?Fotokalendere. Og så får mamma boken om Malama, pappa snille barn og svigers får lyshus fra kahler.
|
![]() |
|
|