|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Liker du å pynte til jul? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
102 | 73,91% |
Nei |
31 | 22,46% |
Noe annet som jeg spesifiserer i tråden |
5 | 3,62% |
Deltakere: 138. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Liker du å pynte til jul?
![]() |
#42 |
Fortynnet
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sant nok. Jeg stemte nei, fordi ryddig først er så pes. Det er liksom ikke plass til julenipset noe sted. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() Sv: Liker du å pynte til jul?Ja, men vi har en sånn liten greie med at vi pynter til advent frem til tvillingenes bursdag 16. desember er overstått, og først da pynter vi til jul. I år har vi jo flyttet, og hatt ganske travle tider, så jeg har ikke fått pyntet noe særlig til jul enda. Bare litt. Men tenkte å finne frem litt pynt i kveld. Skulle bare ha dusjet og pakket inn noen julegaver, og brodert ferdig juletreduken først |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Liker du å pynte til jul?Ja, koselig det |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Liker du å pynte til jul?Er generelt glad i interiør og pynting hjemme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Liker du å pynte til jul?Jeg liker å pynte, men ikke på en sånn måte at jeg er uvanlig sirlig og nøye. Dvs. vi har det rent og rydding, det er julegardiner i stua, juleduker og diverse lys. Men selve dekoreringen (dvs. ørtogfjørti nisser bl.a) de danderer ungene rundt, og det er på den måten en salig blanding av gjennomtenkt og hvordan de ønsker å ha det. Og det er helt greit. Veldig greit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Panzerekstremfeminist
|
Nemlig akkurat just precis.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Panzerekstremfeminist
|
Hjelp. Er det Hank etter en hissig romperakett?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Epikur
|
![]() Sv: Liker du å pynte til jul?Ja! Men ikke for tidlig! :julepurist:
![]() |
#55 |
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
![]() Sv: Liker du å pynte til jul?Skulle vært ett "tja" som alternativ. Det er ikke det jeg misliker å pynte men jeg er ikke sånn "interiørdame" generelt. Joda, det er koselig når det er ferdig pynta men det er av enkle sorten med det jeg har dandert rundt forbi; litt på plasser av tradisjon og ellers hvor det måtte passe der og da. Det kjekkeste er kanskje juletreet, tenker vi skal være hjemme i jula nesta år og da får ungene være med å pynte det, det gleder jeg meg til.
![]() |
#56 |
Nybegynner
Medlem siden: Dec 2013
![]() |
![]() Sv: Liker du å pynte til jul?Likte det før, men nå har jeg et anstrengt forhold til jula, dessverre.. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|