|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Bruker du lue?
Ja, og det Tally sa.
|
|
|
#2 |
|
Epikur
|
Sv: Bruker du lue?Jeg har kort og lettstelt sveis, hater å fryse og bruker en lue i alpakka som min mor har strikket så fort det er litt surt.
|
|
|
#3 |
|
Yes, we can!!
|
Veldig sjelden. Jeg har et par kilo tykt hår og blir veldig varm i toppen med lue. Bruker av og til pannebånd på ørene.
|
|
|
#4 |
|
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bruker du lue?Lue eller hatt. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Bruker du lue?Jeg bruker lue, trenger ikke å være kaldere enn +5 før den kommer på. Jeg har stort sett bare en av gangen, i svart eller grått. Jeg er ikke så forfengelig på yttertøy, så jeg lesser på det jeg trenger for å være varm, og så fjonger jeg meg heller til når jeg kommer på jobb eller hvor jeg nå skal.
|
|
|
|
#6 |
|
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bruker du lue?Jeg bruker lue ved 0 grader. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
can-jur
|
Sv: Bruker du lue?Også så sinte da
|
|
|
|
#8 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Gleder meg til å se forslag til regelverk.
|
|
|
#9 |
|
can-jur
|
|
|
|
|
#10 |
|
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
... og vi som er varme av oss må søke om dispensasjon, og dokumentere med kroppstemperaturskjema at vi faktisk ikke fryser, og at forkjølelsen skyldes smitte fra våre mer frosne kollegaer, ikke luemangel...
|
|
|
#11 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Bruker du lue?Jeg bruker sjelden lue. Det skal mye til at jeg fryser på hodet. Jeg bruker gjerne buff i ull eller bomull på tur, det er litt lettere, men isolerer. Og så liker jeg pannebånd. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
ctrl+z
|
Sv: Bruker du lue?Jeg bruer lue nesten hele vinteren, en veldig fin en som en god venninne har strikket til meg. Den holder meg varm fra det begynner å bli minusgrader ute og helt til våren trenger seg på. Jeg ELSKER den og vil aldri gå tilbake til å fryse toppen av meg. Luesveis kan jeg leve med.
|
|
|
#14 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bruker du lue?Bruker lue når det er kaldt og jeg skal være ute. Om jeg får luesveis er jeg for gammel til å bry meg om.
|
|
|
#15 |
|
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Sv: Bruker du lue?Jeg bruker lue når jeg synes jeg trenger det. Det vil si under pluss 5 grader hvis håret er vått, og under ca. -5 når det er tørt. Vind er en tilleggsfaktor. Hårsveisen overlever for det meste greit. Bruker gjerne litt baggy luer eller alpelue-lignende ting. Har stort hode og tykt hår, liker ikke luer som strammer.
|
|
|
#16 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Bruker du lue?Jeg har vært plaga med verkeører fra jeg var en neve stor, så ja, jeg er førstemann med lua på om høsten og sistemann som tar den av når våren kommer. Jeg har luer i alle farger og fasonger og kan ikke få nok.
|
|
|
#18 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Bruker du lue?Jepp, hele vinteren. :harmanstrikkasinegenlueskalmanjammenvisedettilver den:
|
|
|
#19 |
|
stille
Hvor: Tønsberg
Sv: Bruker du lue?Bruker lue, hatt eller pannebånd(er veldig glad i calorimetry-båndet) spesielt fra +-5 grader.
|
|
|
#20 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Bruker du lue?Jeg kan godt bruke lue, men jeg har så mye og tykt hår, at det skal litt til før det er behov.
|
![]() |
|
|