|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ga du noe fint til jul i år?Guttungen på 6 ble komisk glad for de nye leggskinnene til fotball.
![]() |
#42 |
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ga du noe fint til jul i år?Vi som familie ble veldig glad for klippekort på Pirbadet. 10 klipp til hver av oss. Dvs at vi kan gå 1 gang i mnd i nesten et helt år. Det trenger vi som familie.
![]() |
#43 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Ga du noe fint til jul i år?Ungene ble veldig glade. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Ga du noe fint til jul i år?Verdensgave fra Unicef til far og kone, leketelt til tvillingene, hjemmelagde ingefærkjeks og kirsebærlikør til svigers.
![]() |
#46 |
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Ga du noe fint til jul i år?Mannen fikk MacBook air av meg og ble veldig fornøyd. Barna fikk hver sine Wii spill og ble kjempefornøyd.
![]() |
#47 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ga du noe fint til jul i år?Sønnen i huset ble alldeles henrykt over at vi og besteforeldre hadde spleiset på en Playstation4 til han. Han har fått med seg at det var utrolig vanskelig å få tak i dem, og trodde aldri at han ville få en så dyr julegave. Jubel og glede! |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
snur
|
![]() Sv: Ga du noe fint til jul i år?Eldste ble i himmelen etter at hun fikk billetter til Isac Elliot konsert
![]() |
#49 |
Drømmer
|
![]() Sv: Ga du noe fint til jul i år?Mannen ble veldig glad for xboxen han fikk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Dec 2013
![]() |
![]() Sv: Ga du noe fint til jul i år?Frøknene mine fikk hver sin Furby, og var en stund i den syvende himmel. Helt inntil den ene furbyen skiftet personlighet og ble ett uforskammet vesen som kjeftet, rapa og prompa og som i tillegg fikk øyne som flammet |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Ga du noe fint til jul i år?Tja, jeg syns jo alt jeg gir er fint.
![]() |
#52 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Ga du noe fint til jul i år?Jeg var mest fornøyd med de store tubeskjerfene i alpakka jeg gav bort,men har ikke hørt et pip fra noen av dem som fikk dem, så jeg vet ikke om de ble godt mottatt.
![]() |
#53 |
5barns mamma
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ga du noe fint til jul i år?Vi gav så å si alle ting de ønsket seg, så alle vi har snakket med har ihvertfall vært glade og fornøyde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ga du noe fint til jul i år?
Her måtte vi nesten liste oss rundt på julaften. Snuppa var redd Furby skulle våkne, for han var ganske irriterende syns hun, he he. Hva er det man gjør med disse furbyene da, bortsett fra å mate dem og slikt?
![]() |
#55 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Ga du noe fint til jul i år?Gaven som ga mest lykke var tre netter på Scandic The Reef i Frederikshavn. Sitter og roer ned før siste natta nå, og vi har badet i utallige timer de siste dagene og fått full valuta for pengene. Har ligget i bløt i klorvann så mange timer at huden ser ut som jeg er solbrent hvertfall! Nærmeste jeg kom "syden" på mitt budsjett! Godt for kropp og sjel! Og deilig mat på restaurant i flere dager er bare knall!
![]() |
#56 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Dec 2013
![]() |
![]() Sv: Ga du noe fint til jul i år?
Det lyder kjent |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ga du noe fint til jul i år?Mamma ble veldig glad for pysjen jeg gav, og mannen ble superglad for en lydbok. Datteren vår elsket Ronja Røverdatter kostymet, og sønnen lego chima- bilen fra en venninne av meg. Han bygger hver dag, men det er for vanskelig. Tenkte overraske han med å bygge hele bilen når han er i barnehagen. Og så ble stefaren min glad for Erlik Oslos julebok. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Ga du noe fint til jul i år?Jeg tror jeg ga mye bra i år, men den mest meningsfylte gaven jeg ga, det var til en virkelig engel!!
All of these lines across my face Tell you the story of who I am So many stories of where I've been And how I got to where I am Sist redigert av Carrera : 30-12-13 kl 12:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Ga du noe fint til jul i år?Barna fikk konsertbilletter til One Direction i Barcelona i juli. Særlig storesøster var strålende fornøyd.
![]() |
|
|