|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du gjort noe innenfor "ekstremsport"?Tatt "Magasuget" i Bø.
|
|
|
|
#42 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Har du gjort noe innenfor "ekstremsport"?Jeg har dykket, bl.a. på 40 m med farlig hai. Kvalifiserer det? Så har jeg hoppet i fallskjerm, men bare tandem. Satt i en bitteliten Cessna opp til 10 000 fot og klatret ut på en planke på landingshjulet for å hoppe ut av et fly som tross alt fungerer. Det er pokker meg det mest fantastiske adrenalinkicket jeg kan tenke meg. Jeg får puls bare av skrive om det.
|
|
|
#43 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Har du gjort noe innenfor "ekstremsport"?Jeg har planlagt rafting flere ganger men av en eller annen grunn har det skåret seg hver gang. Jeg har flere venninner som holder på med en eller annen form for ekstremsport (fallskjermhopping, rafting, elvekajakk, ekstremskikjøring m.m.), og en av mine beste venninner guider i rafting og juving. Så jeg er treigasen. Jeg klatrer da, men det er vel ikke ekstremsport?
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 13-05-07 kl 15:22. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Pauset
Hvor: In Town!
Sv: Har du gjort noe innenfor "ekstremsport"?Jeg har gått kurs i elvekajakk.... det er ganske halsbrekkende. Jeg var fysisk kvalm av skrekk første gang. Sist redigert av Pastill : 13-05-07 kl 14:14. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Har du gjort noe innenfor "ekstremsport"?
Under Ekstremsportveko på Voss har de sånn tandemparagliding.
|
|
|
#46 |
|
Står på egne ben
Sv: Har du gjort noe innenfor "ekstremsport"?
Kan bare signere denne, men har en gang klart å hoppe i strikk (over vann). Har til og med bilde av det. Noe av det verste jeg har gjort i hele mitt liv, men veldig stolt når det var overstått. Men vil aldri gjøre det igjen. Hadde garantert trukket meg når jeg sto på toppen om jeg ikke hadde veddet med noen og skulle vise at jeg turte og ikke dem, for de var bare tøffe i kjeften. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Har du gjort noe innenfor "ekstremsport"?Jeg har dykkersertifikat. Det synes jeg er helt vanvittig skummelt og fantastisk på en gang. Men ekstremsport? Nei, tror ikke det.
|
|
|
|
#48 |
|
Står på egne ben
Sv: Har du gjort noe innenfor "ekstremsport"?Glemte helt at jeg har testkjørt biler på bane for Volvo i Gøteborg og også i Nederland. Det var veldig morsomt, men det kan kanskje kalles litt ekstremsport? Fort gikk det i alle fall. |
|
|
|
|
|
#51 |
|
er her
|
Sv: Har du gjort noe innenfor "ekstremsport"?Dykking har jeg gjordt en del, men vil ikke kalle det ekstremsport.
|
|
|
|
#52 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Har du gjort noe innenfor "ekstremsport"?Jeg har forresten raftet og tandem-hangglidet også. Det kommer ikke opp mot de andre tingene, men det var ganske gøy. Go-cart er også veldig morsomt.
|
|
|
#53 |
|
er her
|
Sv: Har du gjort noe innenfor "ekstremsport"?Go cart har jeg også kjørt flere ganger ja, og det var kanskje ekstremsport når jeg kappkjørte mot sjefen min, han vant desverre.
|
|
|
|
#54 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Sv: Har du gjort noe innenfor "ekstremsport"?Jeg har (som en annen her) ridd en halvgal hest veldigveldig fort - ekstremsport nok for meg
|
|
|
#55 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du gjort noe innenfor "ekstremsport"?Hoppet i strikk... Veldig, veldig gøy. |
|
|
|
|
|
#56 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Sv: Har du gjort noe innenfor "ekstremsport"?Jeg kom forresten på en ting til:
|
|
|
|
#57 |
|
Lysende norsk flaskekoker
|
Sv: Har du gjort noe innenfor "ekstremsport"?Jeg har kastet meg ut i ett pendelhopp over en foss samt vært på rafting. |
|
|
|
|
|
#58 |
|
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
Sv: Har du gjort noe innenfor "ekstremsport"?Jeg rapellerte forresten ned et stup da jeg var 8 måneder på vei med snuppa, fordi jeg skulle lære de andre hvordan de skulle gjøre det (hadde helkroppssele, så det var plass til magen).
|
|
|
#59 |
|
A friend with benefits
|
Sv: Har du gjort noe innenfor "ekstremsport"?Ikke ekstremsport, men jeg har kjørt bilcross i seniorklasse.
|
|
|
#60 |
|
Ord deler & data akrobat
Medlem siden: May 2007
![]() |
Sv: Har du gjort noe innenfor "ekstremsport"?Det var veldig mye frislepp fra trær i barndommen, sykling på line osv. Var mest i trærne den gangen. Har også lekt Tarzan i Amazonas i voksen alder.. He he. Go cart er jo bare moro. Men dette er vel egentlig ikke noe ekstremsport da |
|
|
|
![]() |
|
|