Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har du gjort noe innenfor "ekstremsport"?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-05-07, 12:23   #41
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du gjort noe innenfor "ekstremsport"?

Tatt "Magasuget" i Bø.
J#¤kligste jeg har vært med på.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-07, 13:09   #42
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har dykket, bl.a. på 40 m med farlig hai. Kvalifiserer det? Så har jeg hoppet i fallskjerm, men bare tandem. Satt i en bitteliten Cessna opp til 10 000 fot og klatret ut på en planke på landingshjulet for å hoppe ut av et fly som tross alt fungerer. Det er pokker meg det mest fantastiske adrenalinkicket jeg kan tenke meg. Jeg får puls bare av skrive om det.

Det var forøvrig 30-årsgave fra min elskede. Er jeg heldig, eller hva?

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-07, 13:59   #43
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har planlagt rafting flere ganger men av en eller annen grunn har det skåret seg hver gang. Jeg har flere venninner som holder på med en eller annen form for ekstremsport (fallskjermhopping, rafting, elvekajakk, ekstremskikjøring m.m.), og en av mine beste venninner guider i rafting og juving. Så jeg er treigasen. Jeg klatrer da, men det er vel ikke ekstremsport?

Å føde vil jeg forresten kalle ekstremsport. På grunn av kreftene som brukes og adrenalinkicket jeg fikk da babyen kom ut.

Sist redigert av My : 13-05-07 kl 15:22.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-07, 14:08   #44
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har gått kurs i elvekajakk.... det er ganske halsbrekkende. Jeg var fysisk kvalm av skrekk første gang.
Eskimorulle læret vi i basseng... ETTERPÅ.

Også har jeg hoppet Big Jump på snowboard en del ganger. Det er et par år siden nå da. Fant ut i vinter at jeg brått hadde blitt litt reddere for å dø de siste årene. Har gjort mye på snowboard.. slått meg mye.

Sist redigert av Pastill : 13-05-07 kl 14:14.
Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-07, 15:09   #45
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg har skikkelig lyst å paraglide. Jeg bodde noen år med utsikt opp mot Ulriken og der paraglider de fra tidlig om våren til sent om høsten. Enkelte ganger er himmelen full av skjermer.

Det nærmeste jeg har kommet opp i lufta er bungee x 2.

Under Ekstremsportveko på Voss har de sånn tandemparagliding.
Det er jo nå snart, du får ta turen dit!

Jeg har stått mye offpiste i ymse loddrette vegger, men det har jeg sluttet med. Jeg er i for dårlig form til at det er gøy.

I sommer skal jeg kite masse. Det må da telle ettersom det er på programmet til Ekstremsportveko?

Gammel 13-05-07, 15:16   #46
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Selma, her.

Jeg er nok ingen ekstremsport-utøver nei yse:

Kan bare signere denne, men har en gang klart å hoppe i strikk (over vann). Har til og med bilde av det. Noe av det verste jeg har gjort i hele mitt liv, men veldig stolt når det var overstått. Men vil aldri gjøre det igjen. Hadde garantert trukket meg når jeg sto på toppen om jeg ikke hadde veddet med noen og skulle vise at jeg turte og ikke dem, for de var bare tøffe i kjeften.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-07, 15:17   #47
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har dykkersertifikat. Det synes jeg er helt vanvittig skummelt og fantastisk på en gang. Men ekstremsport? Nei, tror ikke det.

I tillegg har jeg raftet og juvet. Sistnevnte anbefales ...... jeg kastet meg utfor en 8 meters fjellvegg ned i en liten kulp. Skikkelig kick og veldig kaldt!

Etter at jeg fikk barn har jeg blitt en pyse. Har alltid drømt om å hoppe i fallskjerm, men nå har jeg bare bestemt meg for at det blir med drømmen.

Gammel 13-05-07, 15:49   #48
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Glemte helt at jeg har testkjørt biler på bane for Volvo i Gøteborg og også i Nederland. Det var veldig morsomt, men det kan kanskje kalles litt ekstremsport? Fort gikk det i alle fall.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-07, 15:56   #49
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gått på glødende kull

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-07, 18:23   #50
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har hoppet i strikk. Og så har jeg klatret.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-07, 18:38   #51
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Dykking har jeg gjordt en del, men vil ikke kalle det ekstremsport.
Raftet har jeg gjordt flere ganger. Den ene gangen jeg datt utti var det litt ekstremt, det var like før jeg havnet i en bakevje. Svømte for livet, men kom meg ikke av flekken, de andre i båten fikk kastet ett tau til meg så jeg kom meg unna i tide. Har også stått på wakeboard (heter det det), sånn brett som du ligger/sitter/står på i en bakevje. Prøvde meg også på elvekajakk, men fikk ikke taket på snuingen så jeg holdt ikke på så lenge.
Har også rappelert fra høyt oppe, og ned på en båt. Skummelt og veldig gøy på en gang.
Da kommer jeg ikke på mer.

Gammel 13-05-07, 19:07   #52
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har forresten raftet og tandem-hangglidet også. Det kommer ikke opp mot de andre tingene, men det var ganske gøy. Go-cart er også veldig morsomt.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-07, 19:25   #53
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Go cart har jeg også kjørt flere ganger ja, og det var kanskje ekstremsport når jeg kappkjørte mot sjefen min, han vant desverre.

Gammel 13-05-07, 19:29   #54
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har (som en annen her) ridd en halvgal hest veldigveldig fort - ekstremsport nok for meg

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-07, 20:38   #55
Gulla
Superduperaktiv

Gulla sin avatar

Gulla er populærGulla er populærGulla er populær
Standard

Hoppet i strikk... Veldig, veldig gøy.

Gulla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-07, 21:00   #56
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Jeg kom forresten på en ting til:
På en fest i høst så svigerinnen min på skoene mine og kommenterte at å danse på 9 cm stiletthæl måtte klassifiseres som ekstremsport...

Gammel 13-05-07, 21:27   #57
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har kastet meg ut i ett pendelhopp over en foss samt vært på rafting.

Men det mest ekstreme (idiotiske?) jeg har gjort er å rappellere ut fra loftet på en 6 etasjes bygård på vorspiel. (Heldigvis var ikke han som knyttet knutene på tauverk og seler like brisen som meg)

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-07, 21:34   #58
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg rapellerte forresten ned et stup da jeg var 8 måneder på vei med snuppa, fordi jeg skulle lære de andre hvordan de skulle gjøre det (hadde helkroppssele, så det var plass til magen).

Det var noen skikkelig hippe klatregutter (du vet, typen som buldrer med bar overkropp og topplue) som stoppet og såvidt nedlatet seg til å snakke litt med vennene mine, de ble stående og kope med åpen munn da jeg kom seilende ned veggen med kulemagen.

Gammel 13-05-07, 21:47   #59
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Ikke ekstremsport, men jeg har kjørt bilcross i seniorklasse.
Er et par år siden nå, hadde betalt alle lisenser og medlemsskap for 1000-vis av kroner, og så viste testen pluss.
Håper på å få kjørt fra og med sesongstart neste år, pappa har visst fått tak i en ny bil til meg.
(Jeg var første kvinne på pallen på motorsenteret vårt, på en 13. plass. )

Jeg elsker go-kart og har kjørt det mange ganger, tatt magasuget i Bø i Telemark (noe som resulterte i at ene leppen hang på tørk visst, da jeg reiste meg), og blitt skutt opp fra denne på Magalluf:

Gammel 13-05-07, 23:24   #60
data mannen
Ord deler & data akrobat

data mannen sin avatar

Medlem siden: May 2007
data mannen har et hav av muligheter foran seg
Standard

Det var veldig mye frislepp fra trær i barndommen, sykling på line osv. Var mest i trærne den gangen. Har også lekt Tarzan i Amazonas i voksen alder.. He he. Go cart er jo bare moro. Men dette er vel egentlig ikke noe ekstremsport da

data mannen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:31.