|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: 12-åring, trening og matEn kan også lage sånne barer selv. Hun jeg trener med hadde med seg en til meg en gang som mannen hennes hadde laget, og den var kjempegod. Den var det mye nøtter i også da, men det finner sikkert forskjellige oppskrifter på nett og hvis en ikke tåler nøtter kan en sikkert finne noe annet kanskje. Den var laget med sånn kokesjokolade som liksom skal være "sunnere". |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: 12-åring, trening og matJeg lagde barer selv. Nå er hun lei av dem så jeg henger her for tips.
![]() |
#43 |
Firebarnsmor
Medlem siden: Mar 2007
![]() Sv: 12-åring, trening og matI dag startet vi like gjerne hele matdiskusjonen før hun dro på trening.
![]() |
#44 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: 12-åring, trening og matSmoothie, det er en vinner for min kresne datter, ellers funker det (periodevis) med grøt, grove vafler, skyr, fruktsalat, toast, nøtteblandinger, wok, tørket frukt. Har en dansejente som trener mye, ikke så lett å få i seg nok, men her er ihvertfall noe av det som serveres her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: 12-åring, trening og matÅå, de vaflene til Trene-Yngvar (fant oppskrift her inne). Anbefaler! |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: 12-åring, trening og matHva med en pølsesnabb? Røkt kjøttpølse, den som er skinnfri. Evt. Kyllingpølse. Helt grei å spise kald.
![]() |
#47 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: 12-åring, trening og matMine svømmegutter fores på nøtteblanding med tørket frukt, hjemmelagede barer (søk på nett,masse gode oppskrifter) Yt av og til, en og annen nutrilettbar når jeg er tom for egenproduserte. Muslibarer fra Rimi til nød.
![]() |
|
|