|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem tror dere vinner i kveld? (MGP)
Helt enig |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem tror dere vinner i kveld? (MGP)Herregud, Serbia vant. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Hvem tror dere vinner i kveld? (MGP)Kommentatoren skulle vært skutt, for en dopa vemmelig stemme! Han snakket i ETT, og hørtes helt dopa ut, snøvlet og kunne ikke uttale selv de enkleste ord. AT jeg ikke kom på å svitsje over til Sverige for å se det der heller, da hadde jeg sluppet å sitte og brekke meg over den talentløse kommentatoren. Neste år må jeg det, om det samme mennesket virkelig får lov til å kommentere MGP igjen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Opp og ned
|
![]() Sv: Hvem tror dere vinner i kveld? (MGP)Nå tror jeg Norden ligger dårlig ann. Tror ikke Finnland, Sverige, Norge og Island kommer inn i varmen igjen.
![]() |
#46 |
padawan
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem tror dere vinner i kveld? (MGP)Jeg valgte å gå over til SVT etterhvert, de kommentatorene var dypt sagt skuffet
![]() |
#47 |
lissom sjarmør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem tror dere vinner i kveld? (MGP)Jeg sovnet halvveis, jeg. Men av det jeg hørte, så heiet jeg på Finland. :metalhead: |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Hvem tror dere vinner i kveld? (MGP)Seriøst... Om Ukraina hadde vunnet, så hadde jeg ikke visst om jeg skulle le eller gråte. At noe så jævlig kan komme så høyt er totalt uforståelig!
![]() |
![]() |
#49 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Hvem tror dere vinner i kveld? (MGP)
Å være kvalifisert basert på fjorårets sang er i hvert fall helt meningsløst. Årets sang kan jo være bånn i bøtta selv om den fra i fjor var OK.
![]() |
#50 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Hvem tror dere vinner i kveld? (MGP)Jeg liker best (og mener det burde vært et krav!) når alle land synger på sine egne språk. Sånn var det før, og det savner jeg. Nå er det jo helt latterlig, Russland kan synge på italiensk og fremstå som italienere, Norge kan fremstå som grilldress-charterspanjakker osv. Jeg blir helt dårlig. Irland var flotte i år, selv om jeg ikke likte sangen så veldig godt, men den hadde iallfall noe keltisk i seg. Norge var bra i fjor, med norsk tekst og skikkelig norsk alvesang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hvem tror dere vinner i kveld? (MGP)Den serbiske sangen hadde ikke vært like fin på engelsk.
![]() |
#52 |
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem tror dere vinner i kveld? (MGP)Jeg hadde håpet Ungarn skulle vinne, de var en klasse for seg, men igjen må jeg innse at verden ikke har samme musikksmak som meg.
![]() |
|
|