Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvem tror dere vinner i kveld? (MGP)

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-05-07, 23:58   #41
nikki
Bør lage seg en tittel selv

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvem tror dere vinner i kveld? (MGP)

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Avstemningen er som den er hvert år, den. Og Skandinavia er jo ikke et hår bedre enn Balkan, for å si det sånn.

Helt enig

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-07, 23:59   #42
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Herregud, Serbia vant.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-07, 00:09   #43
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kommentatoren skulle vært skutt, for en dopa vemmelig stemme! Han snakket i ETT, og hørtes helt dopa ut, snøvlet og kunne ikke uttale selv de enkleste ord. AT jeg ikke kom på å svitsje over til Sverige for å se det der heller, da hadde jeg sluppet å sitte og brekke meg over den talentløse kommentatoren. Neste år må jeg det, om det samme mennesket virkelig får lov til å kommentere MGP igjen!

Gammel 13-05-07, 00:16   #44
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Nå tror jeg Norden ligger dårlig ann. Tror ikke Finnland, Sverige, Norge og Island kommer inn i varmen igjen.

Syns Serbia hadde en flott sang. Håper den kommer på Engelsk også, så man kan forstå hva de synger.

Min favoritt i kveld var Tenorgutta fra Latvia.

Gammel 13-05-07, 00:22   #45
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De må dele konkurransen til neste år! Dette er jo helt latterlig.

Gammel 13-05-07, 07:40   #46
Føniks
padawan

Føniks sin avatar

Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg valgte å gå over til SVT etterhvert, de kommentatorene var dypt sagt skuffet

Gammel 13-05-07, 07:58   #47
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Jeg sovnet halvveis, jeg. Men av det jeg hørte, så heiet jeg på Finland. :metalhead:

Men jeg holder nok en knapp på Serbia når det gjelder seieren.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-07, 08:03   #48
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Seriøst... Om Ukraina hadde vunnet, så hadde jeg ikke visst om jeg skulle le eller gråte. At noe så jævlig kan komme så høyt er totalt uforståelig!

Likte forøvrig vinnersangen da. Men savnet å høre den på engelsk på slutten.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-07, 09:06   #49
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

De må dele konkurransen til neste år! Dette er jo helt latterlig.

Å være kvalifisert basert på fjorårets sang er i hvert fall helt meningsløst. Årets sang kan jo være bånn i bøtta selv om den fra i fjor var OK.

Det burde være innledende konkurranser hele uka i forkant. 10-11 sanger hver kveld, de fem beste videre eller noe sånt.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-07, 10:54   #50
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Jeg liker best (og mener det burde vært et krav!) når alle land synger på sine egne språk. Sånn var det før, og det savner jeg. Nå er det jo helt latterlig, Russland kan synge på italiensk og fremstå som italienere, Norge kan fremstå som grilldress-charterspanjakker osv. Jeg blir helt dårlig. Irland var flotte i år, selv om jeg ikke likte sangen så veldig godt, men den hadde iallfall noe keltisk i seg. Norge var bra i fjor, med norsk tekst og skikkelig norsk alvesang.

Gammel 13-05-07, 14:19   #51
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Den serbiske sangen hadde ikke vært like fin på engelsk.
En del av sjelen til en sang ligger i språket, og når den blir oversatt
så blir det ganske enkelt ikke det samme.

I dag har mannen sett hele reprisen på MGP (vi så den ikke i går).
Han er serber, og syntes det var stas at Serbia nådde helt til topps.
Han foreslo tom. at vi skulle reise ned og se finalen der nede til neste år.
Helt greit for meg.

Gammel 13-05-07, 20:58   #52
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Jeg hadde håpet Ungarn skulle vinne, de var en klasse for seg, men igjen må jeg innse at verden ikke har samme musikksmak som meg.

Iset - Per Sundnes snakker sånn, har du ikke hørt ham på "Store Studio"?

Gammel 13-05-07, 21:18   #53
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tuneland, her.

Iset - Per Sundnes snakker sånn, har du ikke hørt ham på "Store Studio"?

Nei. :angst:

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:53.