|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Husmorskole VK II: Vaske og tørke votterHar ikke noe votteproblem, barnehagen fikser den biffen, men jeg ville nok prøvd støvel-trikset. Altså stappe avispapir inni som kunne ta seg av fuktigheten.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Husmorskole VK II: Vaske og tørke votterJeg har jo forresten arvet et tørkeskap nå ja, det hadde vi ikke sist det var vinter. (og denne vinteren har det jo ikke vært mange våte votter med hjem, de bruker i så fall bare regnvåtter som jeg KAN dra ut slik at innsiden og utsiden peker hver sin vei, og da tørker de fort) Det er jo denne helga at det har blitt vinter, det føltes mer som vår i forrige uke.
![]() |
#4 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Husmorskole VK II: Vaske og tørke votterJeg forstod alt jeg, Teofelia, men så hadde gullet allerede forklart problemstillingen så da ble det kanskje lettere?
![]() |
#5 |
can-jur
|
![]() Sv: Husmorskole VK II: Vaske og tørke votterVi bruker strikkede ullvotter med regnvott over.
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Husmorskole VK II: Vaske og tørke votter
Det var min plan også. Helt til regnvotter er for babyer.
![]() |
![]() |
|
|