Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvor kaldt er det hos deg i dag da?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-01-14, 14:25   #1
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor kaldt er det hos deg i dag da?

-18 i dag tidlig.
Nå er det bare -12.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-14, 14:28   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Minus 1 da jeg kjørte på jobb og hjem igjen i dag, men i går var det vel nærmere 10 plussgrader på det meste så det har blitt ganske så kaldt over natta. Jeg trodde jeg skulle omkomme da vi var ute med barna i dag, alle barna grein og ville inn, var ikke noe kjekt. Som Hya sier så er det sterk, iskald vind i tillegg og snofokker som fyker rundt, så de effektive kuldegradene er på et helt annet tall ja. Nei, var jammen godt å komme hjem og sette seg i sofaen, gitt. Jeg skal IKKE ut i dag, ikke i postkassa engang. *brrr*

Liker ikke dette!

Gammel 13-01-14, 14:43   #3
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syter litt over at jeg ikke får trent. "Trent" for meg vil si å gå tur. Jeg er nødt. Hver dag. Møkk. Stakkars bikkja også. Men nesten alt er bedre enn det evinnelige regnet vi har hatt i tre måneder.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-01-14, 15:01   #4
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg syter litt over at jeg ikke får trent. "Trent" for meg vil si å gå tur. Jeg er nødt. Hver dag. Møkk. Stakkars bikkja også. Men nesten alt er bedre enn det evinnelige regnet vi har hatt i tre måneder.

Jeg tar regn, regn og atter regn fremfor denne isende kulden anytime. Selv om jeg helst skulle hatt sommer og tropevarme fra januar til slutten av november.

Gammel 13-01-14, 20:32   #5
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Jeg tar regn, regn og atter regn fremfor denne isende kulden anytime. Selv om jeg helst skulle hatt sommer og tropevarme fra januar til slutten av november.

Jeg er litt her jeg også kjenner jeg.

Omtrent -10 her i dag, greit nok når jeg bare beveger meg til og fra bilen, men har absolutt ingen som helst lyst eller vilje til å oppholde meg utendørs over lengre tid når temperaturen er mye lavere enn rundt -5.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-14, 14:44   #6
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

-11 hos oss i dag tidlig.

Gammel 13-01-14, 14:26   #7
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

-16, jeg har stått i en messehall og rigget, der står alle portene oppe så vi har fått en bitende kald gjennomtrekk. Akkurat nå lurer jeg på om jeg noen gang kommer til å bli varm igjen.

Gammel 13-01-14, 14:47   #8
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Minus to. Finfint, men det er et tynt lag med is oppå alt!

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-14, 14:47   #9
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her er det ca -12, og jeg er lykkelig. Jeg er definitivt et vintermenneske, og foretrekker -5 til - 15 (i østlandsklima) forran alt annet.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-14, 15:57   #10
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Her er det ca -12, og jeg er lykkelig. Jeg er definitivt et vintermenneske, og foretrekker -5 til - 15 (i østlandsklima) forran alt annet.

Gi meg sommervarme året rundt any day!

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-14, 18:18   #11
Input

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Gi meg sommervarme året rundt any day!

Jeg elsker å være ute om vinteren. Aking, langrennski, snømannbygging - det er definitivt best å være mamma når vi kan være ute i snøen. Jobbet i barnehage før, og det var best når det var kuldegrader og snø, men også verst når det var -25 og vi måtte være inne hele dagen.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-14, 10:36   #12
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg elsker å være ute om vinteren. Aking, langrennski, snømannbygging - det er definitivt best å være mamma når vi kan være ute i snøen. Jobbet i barnehage før, og det var best når det var kuldegrader og snø, men også verst når det var -25 og vi måtte være inne hele dagen.

Sånne aktiviteter er jo kjekke, jeg skal være enig i det, men jeg liker nok best sol og varme.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-14, 14:53   #13
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

-3, men det blåser og føles langt kaldere. Vi ser snø for første gang denne vinteren i dag, det har lavet ned siden i morges.

Gammel 13-01-14, 14:59   #14
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

-10. -15 i natt.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-14, 15:52   #15
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

-11 her i dag morges, -9,4 her nå. Og nå snør det også ja. Bare sånn fin frostsnø, men dog.

Gammel 13-01-14, 16:16   #16
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

-20 når jeg så på gradestokken i morges. Nå er det -13.

Gammel 13-01-14, 16:51   #17
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

11 kalde her nå, men det verste er at det kjennes ut som at det er 11 minus inne også.

Gammel 13-01-14, 18:51   #18
Lyppa

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

-11 her, det var kaldere i helga. Da var det ned til -18 her i bygda.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-14, 20:40   #19
Dobbelthake
Nybegynner

Medlem siden: Jan 2014
Dobbelthake er den lykkelige mottaker av konstruktiv kritikk
Standard

-14 kan godt tenke meg bittelitt varmere vær og litt mer snø så man kom seg ut litt mer.

Dobbelthake er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-14, 20:43   #20
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Aner ikke, men kan ikke ha vært mer enn 4-5 minus tror jeg. I går var det kaldere, 10-12 minusgrader.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:25.