Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jeg vet hvem du er...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-05-07, 17:07   #41
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg vet hvem du er...

Jeg har sagt i fra til flere om at jeg vet hvem de er (under min nettkarriere, foreløpig ingen her på FP), eller at vi har felles kjente (til de jeg kjenner litt ekstra godt). Jeg må innrømme at jeg ikke har sagt det alle ganger. En gang så jeg at en kollega var inne på SnartMamma og det tok meg 2 minutter å finne ut hvem hun var der, henne sa jeg ikke noe til, men hun visste at jeg hadde vært der inne tidligere så da var det ikke så farlig. Det tok sikkert veldig kort tid for henne å finne meg også. Avataren min er fra et evenemang på jobben som hun var med på.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-07, 17:08   #42
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg må innrømme at jeg alltid - hver eneste gang - før jeg trykker "Post Reply" tenker gjennom at dette KAN bli lest av noen som det viser seg gjenkjenner meg (nå - eller i fremtiden!) og om dette er noe står for eller er/kan bli flau over (nå - eller i fremtiden).

Men om noen kjente meg igjen synes jeg det er fair at de sier fra til meg. Og gjerne en millimeter om hvor de kjenner meg FRA (barndommen? Jobb? Studier?) om de selv ikke vil gi seg til kjenne.

Jevnlig når jeg leser innlegg av deg, så får jeg panikk og tror du er en barndomsvenninne av meg. Vi har fremdeles kontakt, altså, men du bor jo i samme by og har samme yrke og har barn og sånt... Og er like bestemt som henne. Men jeg tror jeg finner ut hver gang at det ikke kan være deg likevel. Du har vel ikke mørkt hår?

Gammel 14-05-07, 17:12   #43
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Du har vel ikke mørkt hår?

Akkurat nå så! Men har hatt lyse striper i mange år så de fleste oppfatter meg vel som mellomblond. Og bestemt? Det må være på forum, det.

Kan forøvrig hverken avkrefte eller bekrefte ut over det. Jeg aner ikke shit om deg nemlig.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-07, 17:17   #44
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Akkurat nå så! Men har hatt lyse striper i mange år så de fleste oppfatter meg vel som mellomblond. Og bestemt? Det må være på forum, det.

Kan forøvrig hverken avkrefte eller bekrefte ut over det. Jeg aner ikke shit om deg nemlig.

Ja, jeg oppfatter deg som temmelig frittalende. Er det feil?

Men det er iallefall ikke deg. Eller - du er ikke henne. Ingen lyse striper der, gitt.

Gammel 14-05-07, 17:17   #45
petra
Superaktiv

petra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
petra er litt kulpetra er litt kul
Standard

Jeg ville gjerne blitt fortalt det!

Gammel 14-05-07, 17:43   #46
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Et apropos til denne tråden.

Det å ha profil på facebook øker sjansen for gjenkjennelse ganske betraktelig.
Jeg fant ganske fort ut hvem Ryli er (du kan likevel ta det med ro. Jeg kjenner deg ikke).

Hvorfor øker det sjansen for å bli gjenkjent? Hvis en ikke blander facebook og foreldreportalen?

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-07, 17:48   #47
Pelen

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaz, her.

Hvorfor øker det sjansen for å bli gjenkjent? Hvis en ikke blander facebook og foreldreportalen?

Hvis man f.eks. selv er venn med noen her inne som er venn med noen annen så kan det være lett å finne ut hvem denne personen er. Spesielt om personen har et nikk som har noe med navnet å gjøre eller samme bilde/avatar som her inne. Jeg skriver at det KAN være lett, det er jo ikke alltid det.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-07, 18:02   #48
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Jeg har egen blogg i et annet nick. Jeg liker ikke at folk her inne som ikke vet at jeg er de andre vet at det er min blogg. De kan jo tro at jeg er hyggelig og blaut. Jeg kjenner flere fra andre forum jeg er på som jeg ikke vet om vet at jeg er meg. *gjemmer seg på nett*

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-07, 18:27   #49
Muskat

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Jeg liker ikke at folk her inne som ikke vet at jeg er de andre vet at det er min blogg.

Nå har jeg lest denne setningen tre ganger og jeg fremdeles like blånn.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-07, 18:37   #50
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg har blitt gjenkjent her inne - eller dvs. av en bruker på NM som flyttet over hit. Jeg satte veldig pris på å bli fortalt om det. Jeg ville gitt meg til kjenne dersom jeg kjente igjen noen.

Svar med sitat
Gammel 14-05-07, 18:54   #51
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muskat, her.

Nå har jeg lest denne setningen tre ganger og jeg fremdeles like blånn.

Du er nok de blånneste. Selv er jeg usikker på om jeg forsto hva jeg mente. Vi får skylde på feberen.

Gammel 14-05-07, 18:55   #52
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Ja fortell meg gjerne dersom du vet hvem jeg er. JEg har truffet andre kjente her jeg, og det er bare fint om vi vet om hverandre.
Bare koselig

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-07, 19:08   #53
MsM
Har fått nytt nick

MsM sin avatar

Hvor: Nittedal
Blogginnlegg: 220
MsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg har blitt sagt fra til flere ganger, og synes det er hyggelig. Jeg foretrekker at folk sier fra, men det er bare fordi jeg er nysgjerrig; om de selv ønsker å være anonyme, er det selvsagt helt greit. (Det er jo uansett lurt å være klar over at det kan være folk her inne som vet hvem man er.)

Signerer. Jeg er ikke særlig anonym, så jeg blir jo ikke fryktelig overrasket om jeg blir gjenkjent .

MsM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-07, 19:09   #54
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Dersom jeg utleverer så pass mye om meg selv at det er mulig for folk å skjønne hvem jeg er, må det være mitt ansvar. Jeg kan ikke kreve at naboen min skal gi opp sin anonymitet, fordi jeg selv har valgt å fortelle såpass mye om meg selv at h*n kjenner meg igjen. Det må være den enkeltes ansvar å begrense informasjonen man legger ut om seg selv.

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-07, 19:26   #55
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Dersom jeg utleverer så pass mye om meg selv at det er mulig for folk å skjønne hvem jeg er, må det være mitt ansvar. Jeg kan ikke kreve at naboen min skal gi opp sin anonymitet, fordi jeg selv har valgt å fortelle såpass mye om meg selv at h*n kjenner meg igjen. Det må være den enkeltes ansvar å begrense informasjonen man legger ut om seg selv.

Dette synes jeg var godt skrevet!

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-07, 19:33   #56
Señora

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har kjent igjen ei fra et forum (ikke dette), men har valgt å ikke oute hverken meg eller henne. Er ikke interessert i å snoke, og jeg snakker ikke om forumlivet mitt i RL.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-07, 19:48   #57
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er enig i det Nooria sier her.

Mani er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-07, 19:57   #58
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Busymum, her.

. Er ikke interessert i å snoke, og jeg snakker ikke om forumlivet mitt i RL.

Det er ikke jeg heller og gjør ikke jeg heller. Men hadde likevel likt å visst om noen kjente meg igjen. Var glad da Berglijot spurte meg.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-07, 20:01   #59
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Standard

Jeg innrømmer at jeg lurer på hvem Busy er.

Gammel 14-05-07, 20:09   #60
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 812
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har aldri trodd at jeg er anonym på nett, og syns det er helt greit om folk kjenner meg igjen. Fortell det gjerne.

Jeg syns imidlertid det var litt guffent den gangen jeg var på jobbintervju med en mann som var veldig utlevert på nett av kona si. Jeg visste så mye om han at det egentlig var like greit at jeg ikke fikk jobben.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:19.