|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Jeg vet hvem du er...Jeg har sagt i fra til flere om at jeg vet hvem de er (under min nettkarriere, foreløpig ingen her på FP), eller at vi har felles kjente (til de jeg kjenner litt ekstra godt). Jeg må innrømme at jeg ikke har sagt det alle ganger. En gang så jeg at en kollega var inne på SnartMamma og det tok meg 2 minutter å finne ut hvem hun var der, henne sa jeg ikke noe til, men hun visste at jeg hadde vært der inne tidligere så da var det ikke så farlig. Det tok sikkert veldig kort tid for henne å finne meg også. Avataren min er fra et evenemang på jobben som hun var med på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
frakoblet
|
![]() Sv: Jeg vet hvem du er...
Jevnlig når jeg leser innlegg av deg, så får jeg panikk og tror du er en barndomsvenninne av meg. Vi har fremdeles kontakt, altså, men du bor jo i samme by og har samme yrke og har barn og sånt... Og er like bestemt som henne. Men jeg tror jeg finner ut hver gang at det ikke kan være deg likevel.
![]() |
#43 |
Kidding, right?
|
Akkurat nå så! |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
frakoblet
|
Ja, jeg oppfatter deg som temmelig frittalende. Er det feil?
![]() |
#45 |
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg vet hvem du er...Jeg ville gjerne blitt fortalt det!
![]() |
#46 |
Juba Juba
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvorfor øker det sjansen for å bli gjenkjent? Hvis en ikke blander facebook og foreldreportalen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
|
Hvis man f.eks. selv er venn med noen her inne som er venn med noen annen så kan det være lett å finne ut hvem denne personen er. Spesielt om personen har et nikk som har noe med navnet å gjøre eller samme bilde/avatar som her inne. Jeg skriver at det KAN være lett, det er jo ikke alltid det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg vet hvem du er...Jeg har egen blogg i et annet nick. Jeg liker ikke at folk her inne som ikke vet at jeg er de andre vet at det er min blogg. De kan jo tro at jeg er hyggelig og blaut. Jeg kjenner flere fra andre forum jeg er på som jeg ikke vet om vet at jeg er meg. *gjemmer seg på nett* |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Passiv
|
![]() Sv: Jeg vet hvem du er...Jeg har blitt gjenkjent her inne - eller dvs. av en bruker på NM som flyttet over hit. Jeg satte veldig pris på å bli fortalt om det. Jeg ville gitt meg til kjenne dersom jeg kjente igjen noen. |
![]() |
![]() |
#51 |
navnet sjemmer ingen
Du er nok de blånneste. Selv er jeg usikker på om jeg forsto hva jeg mente. Vi får skylde på feberen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Har fått nytt nick
|
Signerer. Jeg er ikke særlig anonym, så jeg blir jo ikke fryktelig overrasket om jeg blir gjenkjent |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Stadig underveis
![]() Sv: Jeg vet hvem du er...Dersom jeg utleverer så pass mye om meg selv at det er mulig for folk å skjønne hvem jeg er, må det være mitt ansvar. Jeg kan ikke kreve at naboen min skal gi opp sin anonymitet, fordi jeg selv har valgt å fortelle såpass mye om meg selv at h*n kjenner meg igjen. Det må være den enkeltes ansvar å begrense informasjonen man legger ut om seg selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
guru advisor
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
![]() Sv: Jeg vet hvem du er...Jeg har kjent igjen ei fra et forum (ikke dette), men har valgt å ikke oute hverken meg eller henne. Er ikke interessert i å snoke, og jeg snakker ikke om forumlivet mitt i RL. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
godt brukt
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Jeg vet hvem du er...Jeg innrømmer at jeg lurer på hvem Busy er. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Jeg vet hvem du er...Jeg har aldri trodd at jeg er anonym på nett, og syns det er helt greit om folk kjenner meg igjen. Fortell det gjerne.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|