|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har 2004-barnet sett Hobbiten?Vi leste boka for vår 2005-modell vinteren/våren 2012, så da filmen hadde premiere i jula 2012, var han helt i hundre. Han har bursdag tidlig i januar, så vi ventet til over nyttår med å se den, sånn at han skulle rekke å fylle 8 så han kunne være med.
![]() |
![]() |
#42 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Har 2004-barnet sett Hobbiten?Nei, det har han ikke. I klassen hans vil jeg tro det er omtrent 50/50 som har sett den eller ikke. Han har heller ikke utrykt noe ønske om å se den, så da avventer vi. Han har også bare sett de to første Harry Potter-filmene, etter egen begrensning. Etter å ha lest boka ville han ikke se filmen. Han er generelt veldig flink til å se sin egen begrensning ift. film, og har lite ønske om å utfordre seg selv der.
![]() |
#44 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Har 2004-barnet sett Hobbiten?Ja, 03-modellen så Hobbiten på kino i år og i fjor. Beste filmen han har sett visstnok.
![]() |
#46 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Har 2004-barnet sett Hobbiten?Guttungen (03) har sett begge Hobbit-filmene på kino, og han, som vanligvis sliter med konsentrasjon og oppmerksomhet når han ser på film, satt klistra og elsket det fra første stund. Han er ikke så var på ting som er skumle, han er mer typen som reagerer på triste ting.
![]() |
#48 |
|
![]() Sv: Har 2004-barnet sett Hobbiten?Jøss. Jeg har vært himmelfallen sjokkert over mengden småtasser i kinosalen, og at åtteåringene i andre klasse har sett dette på DVD. Er åpenbart den strengeste. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har 2004-barnet sett Hobbiten?Vår 05 gutt har ikke fått lese eller se noen av disse bøkene/filmene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Har 2004-barnet sett Hobbiten?02-modellen har sett den, 07 får vente litt. Vi prøvde oss på boka, men han ga opp da dragen ikke hadde kommet innen de fem første sidene var lest. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har 2004-barnet sett Hobbiten?Både 2004 og 2005- barna har sett filmene. Jeg har lest boka for dem også.
![]() |
#53 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Har 2004-barnet sett Hobbiten?2002-modellen har sett begge to på kino sammen med meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Muligens verdt å vente på
|
![]() Sv: Har 2004-barnet sett Hobbiten?Min 2002- gutt har sett begge på kino. Ringenes herre har han sett hjemme.
![]() |
#55 |
Unik
|
![]() Sv: Har 2004-barnet sett Hobbiten?Ingen av mine har sett hobbiten eller ringenes herre. ( 04,05,07) Dei to eldste har sett nokre av he filmane. Me praktiserer at boka skal vera lest eller høyrt på lydbok før dei får sjå dei. Mellomste har høyrt alle hp bøkene på lydbok.
![]() |
#56 |
Det norske
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har 2004-barnet sett Hobbiten?Min 2004-gutt så den første på DVD og den andre sammen med oss på kino.
![]() |
#57 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Har 2004-barnet sett Hobbiten?Ja, det er så klart forskjell på barn, det trenger jeg ikke en tråd for å skjønne. Akkurat disse filmene mener jeg generelt ikke er egnet for aldersgruppen, men der hersker det åpenbart stor uenighet.
![]() |
#58 |
flisespikker
|
![]() Sv: Har 2004-barnet sett Hobbiten?Det har skjedd veldig mye ift. "film-modenhet" for vår Pode det siste halvannet året, merker jeg. Både på hva han synes er skummelt og på hva han verdsetter.
![]() |
#59 |
kamerat
|
![]() Sv: Har 2004-barnet sett Hobbiten?Da er det volden du tenker på, Candy? For storyen er jo et rimelig enkelt eventyr.
![]() |
#60 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Har 2004-barnet sett Hobbiten?Ja, min høstgutt fra 2004 har sett begge filmene. Først leste vi boka, fordi mammaen er ei sta kjerring. Første flimen så vi hjemme i stua, den andre så vi på kino i jula.
![]() |
|
|