Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Hvor mye bundet tid har dere?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-02-14, 22:31   #1
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Hvor mye bundet tid har dere?

Jeg leser diskusjonen utpå her om lærernes arbeidstid. I et av de siste innleggene står følgende:

"Den store forskjellen i arbeidstid ligger i at i Finland styrer rektor over 80 - 114 timer av lærerens arbeidstid utenom undervisning. I Norge styrer rektor over 500 - 700 timer av lærerens arbeidstid utenom undervisning, i begge land avhengig av skoleslag."

Og da blir jeg nysgjerrig. Hvor mye bundet tid har dere per uke?

Jeg vet at rektor hos oss er veldig grei på dette punktet, så det er jo greit med en realitetsorientering iblant. Stemmer tallet på 500-700 timer hvert år?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:48.