Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Savner du å gå gravid?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-05-07, 13:34   #41
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Savner du å gå gravid?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg skal ikke ha flere barn. Det er greit å ikke skulle ha flere barn, men det er trist å vite at jeg ikke skal være gravid, føde og ha litenbaby. Så, ja, jeg savner vel det å være gravid.

Signerer Divine, foruten at det er mannen som ikke skal ha flere barn her i huset. Ja, jeg savner absolutt å gå gravid. Jeg storkoste meg. Det var stort, noe sensasjonelt for meg og jeg var ekstra vakker.

Jeg savner fødselen også, det gjorde jeg direkte etterpå også. Visst gjorde det vondt, men det gikk så mye bedre enn forventet. Jeg var en liten fødemaskin.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-05-07, 13:37   #42
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hverken savner eller savner det ei. Det gjorde meg ingenting å være gravid og det ville ikke plage meg nevneverdig å bli gravid på nytt.

Gammel 15-05-07, 13:39   #43
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg likte å være gravid, men jeg savner det ikke.

Gammel 15-05-07, 13:41   #44
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er godt å høre at andre også misliker å være gravid. Jeg var deprimert stort sett hele tiden, og hadde, som Miss N beskrev i en annen tråd, en oppvåkning etter fødselen. "Hei, jeg er jo meg. Livet er bra igjen."

Vi skal ikke ha flere barn, og jeg er glad jeg har fått oppleve en graviditet, sånn for empirien sin del, men jeg lengter ikke etter den tilstanden igjen.

En adopsjonsprosess og noen hentereiser til, kunne jeg derimot godt ha tålt.

Gammel 15-05-07, 14:29   #45
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, jeg savner ikke det å være gravid.
Mine svangerskap har det hele tiden vært "noe" med, allikevel var det helt okei å være gravid :rar:

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-07, 15:02   #46
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Jeg savner virkelig ikke å være gravid, til tross for at jeg til sammen med to barn bare har vært gravid såvidt under 15 måneder.

Jeg savner faktisk så lite å være gravid at det er en medvirkende årsak til at vi ikke skal ha flere barn.

OK, kanskje jeg savner følelsen av noen av sparkene, men det er så langt det strekker seg...

Anda er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-05-07, 15:18   #47
Eria
Fångad av en stormvind

Eria sin avatar

Hvor: Frittgående
Eria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg skulle gjerne hatt flere barn, men jeg orker ikke nok et svangerskap.

... tror jeg.

Gammel 15-05-07, 15:21   #48
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Jeg savner det.

Gammel 15-05-07, 15:44   #49
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjenner meg forresten igjen i det esme skriver om det psykososiale også, kjenner jeg. Siden det viser så tidlig på meg, og jeg åpenbart oppfattes som abnormt stor , blir det så mye fokus på det! Jeg blir nok litt smågærn av å snakke om mage - og nesten bare det - i 7 mnd. På jobben, blant venner og familie. Forrige gang var alt fryktelig spennende, selvsagt, men denne gangen har jeg egentlig tenkt mye mindre på det selv. Kanskje jeg rett og slett er litt skuffet over at ingen vil prate MED meg, bare om den søte/store/vanvittige/absurde magen min?

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-07, 15:54   #50
Siw
Twinsouls

Siw sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sørlandet
Siw er populærSiw er populærSiw er populærSiw er populær
Standard

Nei jeg savner det ikke og tenker når jeg ser en stor mage ,jeg er glad det ikke er meg.
Men det er for det jeg er ferdig med å få flere og det som hører med .
Jeg la på meg over 20 kilo så ut som en flodhest og hadde masse vann i kroppen og mye kynnere og urinveisinnfeksjon. Hvis jeg skulle vere så heldig å få barnebarn en gang i fremtiden så kan jeg vere med på å se en voksende mage og vendte i spenning på babyen som blir mitt barnebarn. Kose meg med de små .Men nei jeg savner ikke å gå gravid selv.

"The way you make mee feel"
Siw er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-07, 15:58   #51
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Nei jeg savner ikke å være gravid. Å være gravid er ikke noe for meg. så jeg priser meg lykkelig for de 2 vi har fått.
Skal aldri mere være gravid.
Var så glad da hun var ute å jeg slapp alle homonene, bekkenvondt, blærepress . Og jeg klarte å gå uten noe om og men. Og slapp blodtrykks hodepinen

Gammel 15-05-07, 16:56   #52
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg savner å ha et lite menneske inni meg, å kjenne spark og bevegelser. Det skulle jeg gjerne oppleve igjen.

Det savner jeg å! Men skal ikke ha flere barn, er heldige som fikk nr 2, så da må vi være fornøyd. Men jeg trivdes veldig med å gå gravid, diger som en elefant og med nok vann i kroppen til en middels stor landsby, men gud så triveligt!!

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-07, 18:45   #53
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Om jeg savner å gå gravid? NEI! Graviditeter er vonde, lange og kjedelige!

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-07, 19:09   #54
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja faktisk. Ihvertfall fra 4-6 md. Og jeg hater å innrømme det....

Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-07, 19:35   #55
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nei. Blir nesten kvalm av å tenke på å få en til.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-07, 20:09   #56
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg savner ikke å være gravid, og savner heller ikke de 6 første månedene av det nye livet.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-07, 20:14   #57
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, deler av tiden. Ikke de 12 førrste ukene og ikke slutten!
Men savner litt det å kunne strutte med mangen uten å tenke på å holde den inne hele tiden. Dessuten likte jeg å bli tatt hensyn til

Men jeg har hatt svangerskapsforgiftning to ganger og har en prematur unge og det savner jeg ikke! (savner heller ikke de tre-fire første månedene av spebarnstiden :kolikk: ).

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-07, 20:39   #58
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, jeg savner definitivt ikke å være gravid. Det var et ni måneder langt kvalme- og smertehelvete, hvor jeg i perioder ikke klarte å ta vare på meg selv. Savner det å ha en liten babyknøtt da.

Gammel 15-05-07, 21:02   #59
Myggstukket
sjelden

Myggstukket sin avatar

Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Jeg savner ikke å gå gravid, det er helt forferdelig. Mest på grunn av at jeg fylles med vann.

Gammel 15-05-07, 21:04   #60
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Svangerskap er et middel for å nå et mål. Det er helt overkommelig å skulle gå gravid igjen, og fødsel skal jeg nok også takle en gang til (på tross av helvetesfødselen jeg hadde forrige gang), men det er ikke noe jeg savner å gjøre. Nå begynner jeg derimot å savne en helt fersk baby. Og siden det forrige gang innebar amming døgnet rundt, med påfølgende sårhet og veldig lite søvn så er nok jeg også en smule gal.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:01.